Việc làm INESCO

Cập nhật 22/11/2024 18:43
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Inecso
[HCM] Customer Service & Satisfaction Executive
INESCO
2 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 30 Tân Thắng, Phường Sơn Kỳ , Quận Tân Phú, Tp HCM

Mô tả công việc

Mô tả Công việc

Primary Objective:

- Customer Service Executive ensures that the needs of customers are being satisfied. The aim is to provide excellent customer service, pro-active and give initiative effectively for customer and operations as well.
- Completed signed- jobs by CS Manager.

Key Activities:

1. Report
2. Data Analysis
3. Customer Satisfaction
4. Marketing Research (Service)
5. Ad-hoc Jobs/ Project

Roles and responsibilities:

1. Report (10%)
- Review Customer Voice (CV) Report from Operations Site, check and advise/give proposal effectively
- Consolidate reports : CS, Delivery, and make the preparation of reporting

2. Data Analysis (20%)
- Basing on Customer Voice/complaint to check the situation and advice to improve
- Basing on Reports , put in Master file to analyse and make plan, co-operate with related departments for proposal to improve to make customer satisfaction in shopping

3. Customer Satisfaction (30%)
- Review/Check all the feedback from CS Ops., CS HQ Officer to customer and advise best way/solution
- Follow up CV Master file and give proposal effectively
- Feedback all queries are sent from Stores site and support Ops.site to chaise with related department
- Raise and get the final from CS HQ Manager about the feedback to customer via Facebook, Website channel if it is over your abilities
- Assign CS Officer to support , follow up tasks relating to CS accordingly

4. Marketing Research (Service) (10%)
- Plan Store Tour
- Survey Competitors

5. Ad-hoc Jobs/ Project (30%)
- Join, follow up projects that CS HQ Manager assigned
- Follow up and work with relevant departments to complete action plans
- Support CS HQ Manager to join the meetings, training Stores if needed
- Support and do tasks are delegated by CS HQ Manager

Yêu cầu công việc

Qualification and Job Requirements:

1. University bachelor degree in Social Science, Business Administration, or Marketing

2. Proven track record in Customer Service /other customer facing role with experience in servicing key customers

3. Deep process know-how

4. Fluent in English communication (verbal/written)

5. Have a polite, tactful and friendly attitude

6. Have good understanding of the needs of customers

7. Excellent problem analysis and problem resolution skills

Preferred skills

1. Knowledge in Microsoft Word, Excel and Power Point with high level .

2. Japanese language

3. Excellent communication and presentation.

4. Proven leadership, motivation and people.

5. Analytical and organizational leadership.

6. Strategic thinking and project management skills

7. Self-directed, high energy and proactive working style

Quyền lợi được hưởng

Benefits:

– 13 month salary

– Performance bonus

– Transportation allowance

– Meal at canteen

– Premium healthcare

– Full salary social insurance

– 1-day work from home per week (as approved by HOD)

– 12 days annual leaves

– Many opportunities of development (transfer, promote)

– Training and learning development;

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 16, Số 266 Đội Cấn, Phường Liễu Giai, Quận Ba Đình, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

INECSO là một cơ quan lai kết hợp nghiên cứu, xây dựng thương hiệu, tiếp thị và công nghệ kỹ thuật số để cung cấp các dịch vụ tuyệt vời cho khách hàng của chúng tôi. Với trọng tâm là chiến lược, Delist đã có thể pha trộn chuyên môn này để tạo ra một dịch vụ độc đáo của riêng chúng tôi để nổi bật giữa thị trường đông đúc. Với các công cụ phù hợp và sự hỗ trợ chặt chẽ từ các đối tác và chuyên gia thương mại điện tử trên toàn thế giới, chúng tôi loại bỏ các rào cản và làm cho mọi thứ trở nên đơn giản hơn cho tổ chức của bạn.

INECSO hỗ trợ khách hàng của chúng tôi đối phó với những thay đổi toàn cầu về số hóa trong tiếp thị, xây dựng thương hiệu và hậu cần. Các dịch vụ của chúng tôi tập trung vào tính chính xác của chiến lược và tính nhất quán của việc thực hiện để hướng tới thành công trong dài hạn.

INECSO (International E-commerce Solution) là một start-up agency chuyên cung cấp các giải pháp thương mại điện tử cho các khách hàng trong và ngoài nước có nhu cầu bán hàng trực tuyến và phát triển trên thị trường quốc tế. Công ty chạy nhiều dự án khác nhau, trong đó có dự án vận hành trang website bán lẻ hợp tác với các thương hiệu thời trang thiết kế nữ cao cấp của Việt Nam như Jenny K Tran, Valenciani, Decos, Cici, Wephobia, Chats by C.Dam, Xéo xọ, Dear Jose,... đưa các sản phẩm chất lượng cao ra thị trường quốc tế. Hiện tại, INECSO đang chiêu mộ thêm các nhân tài đồng hành cùng dự án tại nhiều vị trí.

Những nghề phổ biến tại INESCO

Bạn làm việc tại INESCO? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo INESCO

INESCO

Click để đánh giá