Việc làm LÂM ĐẠT HƯNG

Cập nhật 19/08/2024 21:34
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN LÂM ĐẠT HƯNG
Synopsys HCMC - Admin Assistant
LÂM ĐẠT HƯNG
5 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 22
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 22
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Job Title: Admin Assistant

Our Analog Mixed Signal IP Team is seeking for an Admin Assistant to join our talented engineering team. If you love to work with engineer teams and always willing to learn new things, this should be a perfect job for you.

Responsibilities:

1. Project assistance:
- Support engineering teams with project management logistics: Resource tracking, project tracking, documentations, meeting notes and action item tracking.
- Work with the team for product shipments. Document audits. Be trained to run QA flow and track results to feedback to engineering team.
- Manage team's online documentation library. Organize, audit and feedback to the engineering team about audit issues.
- Manage project documentations, websites.
- Other tasks assigned by direct manager.
2. Administration assistance for team operations:
- Team engagement: Responsible for organizing and coordinating team engagement activities in team: birthday, marriage, work anniversary, child birth, welcome new employees, sport events, team trip, team building indoor and outdoor activities, all hands meetings…
- Take and deliver messages, provide information to callers, proofread, and research and compile special reports.
- Manage office supplies for the team.
- Coordinates facilities issues, office moves, and conference room scheduling. Sets up local and off-site meetings.
- Makes department travel arrangements.
- Logs, tracks, and processes expense reports and check requests. Processes purchasing requests.
- On boarding support for new hires.
- Support interview logistics

Yêu Cầu Công Việc

Requirements
- Bachelor's Degree, major in Administrations, Human resources or relevant; graduated from technical department is a plus. 
- 2+ years of related experience of project assistant, management and admin assistant
- Able to clarify expectations, plan for the work follow commitments with little supervisions.
- Familiar in working with engineering teams. 
- Proficiency in MS Office applications (Word, Excel, Power Point, Outlook,...) and other office applications.
- Good communication skills in Vietnamese and English (written, verbal, non-verbal, visual)
- Able to multi-task and maintain professionalism while working with a variety of confidential information.
- Highly organized, detail-oriented
- Get things done attitude. Highly resourceful. Can work well independently or as a team, prioritizing and exercising sound judgment are critical skills required.
Synopsys delivers the most trusted and comprehensive silicon to systems design solutions, from electronic design automation to silicon IP and systems, that accelerate technology innovation. We partner closely with semiconductor and systems customers across a wide range of vertical markets to maximize their R&D capability and productivity, powering innovation today that ignites the ingenuity of tomorrow. In a world where the pace and complexity of innovation is accelerating, the entire silicon ecosystem trusts Synopsys to pioneer new technologies and help them get to market faster without compromise. For more information, visit synopsys.com.
Inclusion and Diversity are important to us. Synopsys considers all applicants for employment without regard to race, color, religion, national origin, gender, sexual orientation, gender identity, age, military veteran status, or disability.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Etown 2 Building, 364 Cộng Hòa, Phường 13, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN LÂM ĐẠT HƯNG
LÂM ĐẠT HƯNG Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
37 Đại Lộ Thống Nhất, KCN Sóng Thần 2, Phường Dĩ An, TP. Dĩ An, Bình Dương

Cty Lâm Đạt Hưng được thành lập vào năm 1998, tọa lạc ở KCN Sóng Thần II, tỉnh Bình Dương, Việt Nam. Phong cách chủ đạo của cty theo phong cách Nhật, phối hợp với nội thất khách sạn Âu Mỹ. Năm 2004, cty được cấp giấy chứng nhận ISO 9001:2000, điều này càng tạo được niềm tin cho khách hàng. sản phẩm đã được bán ra các nước Nhật, Hàn, châu Âu và nhiều nước khác. Hiện tại công ty có hơn 400 công nhân viên, có dây chuyền sản xuất với kĩ thuật tiên tiến, vốn sản xuất trên 4 triệu đô la Mỹ. Đồng thời cty Lâm Đạt Hưng nhận khai thác, thiết kế, gia công sản phẩm cho một số công ty nội thất nổi tiếng của Nhật Bản . Cty Lâm Đạt Hưng có đội ngũ chuyên nghiệp , quản lý chặt chẽ, thiết bị tối tân, tập trung vì khách hàng sản xuất ra sản phẩm với chất lượng tốt nhất. Phạm vi kinh doanh: hàng nội thất trong nhà và khách sạn Âu Mỹ Điạ chỉ: Bình Dương, Việt Nam Vốn đầu tư: hơn 5 triệu đô la Mỹ Tính chất doanh nghiệp: cty nước ngoài

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 1998

Mission

Là một công ty bao gồm kinh doanh, khai thác, thiết kế, sản xuất hoàn chỉnh sản phẩm nội thất. Trải qua nhiều năm kinh doanh đã để lại được ấn tượng tốt trong lòng khách hàng về hình tượng cty ” chất lượng đi đầu”.

Những nghề phổ biến tại LÂM ĐẠT HƯNG

Bạn làm việc tại LÂM ĐẠT HƯNG? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo LÂM ĐẠT HƯNG

LÂM ĐẠT HƯNG

Click để đánh giá