Mô tả công việc
1. HR:
- Calculate salary, insurance of employees, PIT for expatriates;
- Make Labor Contract.
2. Basic accounting:
- Control Due date of AR and AP Invoice, follow up payment of customersand suppliers; make monthly Overdue debt report. - Manage Bank Account and bank transactions;
- Input PO into SBO system;
3. Administration responsibilities:
- In charge of keeping Company’s seal/ stamps;
- Hotel, air ticket booking when being requested; - Company cars management and arrangement;
- In charge of ordering and stock checking of stationery, office facilities
and technical equipment to ensure the quantity is always available;
- Follow up supplier contracts;
- Prepare visa, resident card and work permit for expatriates;
- Support for company events (if any).
4. Reception responsibilities:
- Guest receiving;
- Telephone receiving and answering;
- Correspondence/ Documentation in - out;
Yêu cầu công việc
Education level:Uni
Language:English fluency
No. of experienced year: At least 2 years experiences in HR and Administration
field.
Key experience:
Must
- Time management
- Negotiation skill
- Good knowledge about Labor law and social insurance law.
Quyền lợi được hưởng
- Working period: 8 months
From Dec. 02, 2024 To Aug. 1,2025
- Bonus: Depends on sales result at the end of year
- Attractive allowance: insurance for children and/or personal development package: 6MVND/year
- Company bus from Hanoi Centre, or transportation allowance.
- Annual company trip, Team building.
- Social Insurance payment follows Vietnamese labor law at full salary package.
- Health Care and Accident 24/7 Insurance.
- A friendly, self-motivated working environment.
- Can do WFH 1 time per week.
Công ty Cổ phần Maison Retail Management International là một trong những công ty bán lẻ thời trang hàng đầu tại Việt Nam, phân phối các nhãn hiệu thời trang quốc tế sang trọng như Coach, Christian Louboutin, Karen Millen, Coast, Puma, Skechers, Max&Co, Max Mara, Ted Baker, Warehouse, Oasis, Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Charles & Keith, Pedro, Havaianas, Mujosh, Aojo, Trendiano, ...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Hãy gia nhập đội ngũ nhân viên Mai Son, bạn sẽ có cơ hội được đào tạo và làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp và năng động, cơ hội thăng tiến và phát triển bản thân.
Review Maison Retail Management International
Môi trường làm việc, phúc lợi tốt (GL)
Môi trường làm việc thoải mái thân thiện, đồng nghiệp nhiệt tình. Cần chăm chỉ, chịu được áp lực cao trong công việc. (id)
Học được rất nhiều điều mà trước đây tôi chưa từng biết nhưng ít có cơ hội để phát triển sự nghiệp. (id)