Mô tả công việc
TASKS CLARIFYING
• Provides guests with assistance at the front desk during the check-in and check-out processes and throughout their stay.
• Greet guests, guide guests to check in, check out, and answer information related to the resort's products and services.
• Grasp information about customers' special requests to serve promptly. Keeps current on resort accommodations, services and area attractions.
• Stays current with developments in the Resort and Promote the Radisson Rewards Program and provide recognition and benefits to all present members.
• Responsible for checking and updating all information of guests who have checked in to the software and system.
• Responsible for checking and comparing information on room rates, room types, etc. between the guest's booking records and the system, correcting and reporting to superiors or related departments if detecting discrepancies.
• Responsible for coordinating with relevant departments to handle arising and requests of guests during the night shift.
• Responsible for checking the expenses incurred by the guests at the end of the day, comparing them with the management system software, storing the documents in the guest's file.
• Responsible for performing the "end" of the day on the management software.
• Perform check-in and prepare guest check-out the next day.
• Responsible for checking and sending relevant reports (revenue reports...).
• Adhering to credit control processes, processes customer credit at check-in in accordance with hotel policy.
• Follows hotel policy on cash banks – at all times adheres to credit limits and procedures as set down by the Financial Controller.
• Handling foreign currencies and rely on their exchange rates in order to provide foreign exchange services to guests.
• Identifies and records special billing instruction and notifies Accounting.
• Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! Experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations.
• Attends any training programs as directed or requested.
• Perform other tasks as assigned by superiors.
Quyền lợi được hưởng
• Working with an international corporation
• Highly competitive environment, many promotion opportunities
• Attractive service fee
• Gasoline support
• Accommodation support for employees living far away
Yêu cầu công việc
• Specialization: Hotel and restaurant management, accounting, service, ...
• Have at least 02 years of in the same position.
• Fluent English communication.
• Computer: Proficient in office computer.
• Other skills: communication, arrangement, presentation, problem solving, handling customer complaints.
• Characteristics: good health, honesty, enthusiasm, support, creativity in work, responsibility.
• Knowledge: Have good knowledge of basic resort, hotel and restaurant products and services.
Yêu cầu hồ sơ
Send CV / Or submit application at security gate
Công ty Cổ phần Maison Retail Management International là một trong những công ty bán lẻ thời trang hàng đầu tại Việt Nam, phân phối các nhãn hiệu thời trang quốc tế sang trọng như Coach, Christian Louboutin, Karen Millen, Coast, Puma, Skechers, Max&Co, Max Mara, Ted Baker, Warehouse, Oasis, Topshop, Topman, Dorothy Perkins, Charles & Keith, Pedro, Havaianas, Mujosh, Aojo, Trendiano, ...
Được thành lập vào năm 2002, Maison Retail Management International đã nhanh chóng trở thành một trong những công ty phân phối thời trang lớn nhất trong việc giới thiệu các thương hiệu thời trang cao cấp và sang trọng tại Việt Nam.
Sau thành công ngoài mong đợi của cửa hàng đầu tiên, hiện Maison đang là ngôi nhà chung của hơn 20 thương hiệu đình đám thế giới. Dự báo sẽ có nhiều thương hiệu mới được ra mắt trong tương lai, thổi vào thị trường Việt Nam những giấc mơ thời trang bất tận.
Maison không chỉ lan tỏa văn hóa thời trang đa dạng mà còn mang đến một nền tảng thời trang giá trị, dịch vụ khách hàng tận tâm, có trách nhiệm, để Việt Nam là điểm đến sành điệu cho tất cả các tín đồ thời trang.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
Hãy gia nhập đội ngũ nhân viên Mai Son, bạn sẽ có cơ hội được đào tạo và làm việc trong một môi trường chuyên nghiệp và năng động, cơ hội thăng tiến và phát triển bản thân.
Review Maison Retail Management International
Môi trường làm việc, phúc lợi tốt (GL)
Môi trường làm việc thoải mái thân thiện, đồng nghiệp nhiệt tình. Cần chăm chỉ, chịu được áp lực cao trong công việc. (id)
Học được rất nhiều điều mà trước đây tôi chưa từng biết nhưng ít có cơ hội để phát triển sự nghiệp. (id)