Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Hermès is the name of a house, but above all it is the name of a family that, for almost two centuries, has written the history of a Parisian company founded on know-how and quality, tradition, and innovation.
From harness-maker to saddler, Hermès today deploys its creativity through 16 métiers. The watchwords have remained the same: exacting standards and authenticity, elegance and sobriety, fantasy, and audacity.
The Client Advisor at Hermès will be the client’s first impression of Hermès image and convey simplicity and generosity at all times. The Client Advisor represents and transmits the values of the House to customers and new employees.
Sales Performance:
-
Develop sales across all product universes, always keeping in mind the quality of product and the excellence of service that Hermès wishes to give to clients
-
Drive and achieve individual and team objectives including both financial and non-financial KPI
-
Maintain zoning/sales floor coverage as assigned by management team
-
Take responsibility and ownership for the performance of the category that he/she is in charge of
-
Actively collect customers’ feedback on products and frequently update to Deputy Boutique Manager and Boutique Manager
-
Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image
-
Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools
-
Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling
-
Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services
-
Identify and handle client enquiries and concerns
Client Management:
-
Provide excellent customer service adapted the culture and personality of each client and maintain a pleasant shopping environment consistent with the Hermès brand image
-
Develop long-term relationships with clients by leveraging different CRM tools
-
Master the brand and product knowledge to inspire customers through story-telling
-
Actively call on current and potential customers to establish and maintain client relationship and to inform about new products and services
-
Identify and handle client enquiries and concerns
Store Operations:
-
Perform store duties as assigned by management team
-
Be able to correctly operate the ERP and POS system, in all areas relating to stock transfer & inquiry, invoicing & payment and customer database input
-
Maintain proper visual merchandising according to brand’s guidelines
-
Maintain a safe and clean store environment and implement daily housekeeping duties
-
Maintain inventory accuracy by properly receive, display and store merchandise according to company’s guidelines
-
Participate in store stock take and cycle-counts
-
Respect Brand standards in terms of grooming and behavior
-
Follow working schedule as planned by management team
-
Perform as a team-player, participate in all activities contributing to the overall objectives of the store
Compliance and Standards:
-
Ensure compliance with company policies, procedures, and standards, maintaining the integrity of the Hermès brand.
-
Address compliance issues ly and implement corrective actions as necessary.
Yêu Cầu Công Việc
-
At least 3 years of relevant customer facing experience in luxury retail or another high-end service environment
-
A natural passion for people and service
-
A real sense of integrity and empathy, can adapt to different cultures
-
A team player attitude to reach a common goal and go the extra mile
-
Strong knowledge and/or interest for fashion/luxury industry
-
A good level in English
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
META là một trong những công ty Việt Nam đi tiên phong trong lĩnh vực Internet và truyền thông. Từ năm 2003 chúng tôi đã định hướng và phát triển công ty theo chiều sâu, tập trung vào thị trường ngách – chuyên nghiệp. Hiện nay chúng tôi tự hào sở hữu hệ thống các website hàng đầu trong từng lĩnh vực như: QuanTriMang.com.vn, Download.com.vn, GameVui.vn,...Theo số liệu thống kê từ nguồn Google Analytics, tổng lượng người truy cập hàng tháng tính đến tháng 03/2010 đạt trên 30 triệu người/tháng tương đương 200 triệu pageviews/tháng. Lượng truy cập không ngừng tăng trưởng với tỷ lệ tăng 10%/tháng.
LĨNH VỰC HOẠT ĐỘNG:
• Kinh doanh trực tuyến: Gia dụng & Y tế sức khoẻ | Đồ thể thao | Phần mềm | Điện máy - Điện lạnh| Phụ kiện số | Thiết bị văn phòng | Công cụ dụng cụ...
• Truyền thông & quảng cáo trực tuyến.
MỤC TIÊU: Phấn đấu trở thành công ty kinh doanh trực tuyến thành công như một hiện tượng điển hình, đại diện cho nền thương mại điện tử Việt Nam.
CAM KẾT: Không có sự hoàn hảo cho bất kỳ một quy mô từ nhỏ đến lớn, nhưng bằng sự cố gắng và nỗ lực không mệt mỏi chúng tôi tự tin đảm bảo an toàn cho mọi giao dịch mua bán hàng tại website www.meta.vn. Mọi sản phẩm được bán trên website này đảm bảo nguồn gốc xuất xứ rõ ràng, minh bạch. Tất cả các đối tác cung cấp sản phẩm đều được chúng tôi thẩm định kỹ lưỡng về năng lực sản xuất, chất lượng dịch vụ, điều khoản bảo hành, sự hoạt động minh bạch,...
META có trụ sở tại 2 thành phố lớn: Hà Nội và TP Hồ Chí Minh.
Do nhu cầu mở rộng Công ty với mục tiêu và niềm tin trở thành 5 Công ty truyền thông hàng đầu tại Việt Nam sở hữu ít nhất 10 Website lớn trong các lĩnh vực Công nghệ thông tin, thể thao, khoa học, game trực tuyến, việc làm miễn phí, bất động sản, mạng xã hội… chúng tôi rất mong sẽ được hợp tác với những đồng nghiệp mới có tinh thần trách nhiệm, nhiệt tình năng động và có tâm huyết với công việc.