Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Manage, store and update system-wide personnel records including current and retired staff.
Update and maintain employee's database on Odoo and excel file.
Carry out procedures related to labor relations (welcome new staff, signing a probationary contract, etc.)
Receive incoming/outgoing dispatches and papers, scan and transfer them to competent authorities for settlement.
Submit/ receive documents and coordinate drafting information and processing simple diplomacy at state agencies.
Support timekeeping, monitor permission funds and monitor the work efficiency of all employees, remind the implementation of company rules, make minutes of violations.
Prepare administrative reports related to Human Resources major.
Prepare announcements for internal events, training & activities within both CISS and EQuest Group.
Assist in internal events & team buildings.
Perform other tasks as required by the Deputy P&C Manager/ P&C Manager.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's Degree in Human Resources, Business Administration, or related field
At least 1 years experience at the same position
English Communication skill is required
Microsoft Office skill is a must
Ability to work under high pressure and target with good time management skills
Team player and work independently
Have a high rate of care, honesty, and detail-oriented
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Trà sữa Maycha là một trong nhiều địa điểm yêu thích của giới trẻ khi muốn thưởng thức những thức uống thơm ngon.
Qua nhiều năm xây dựng và phát triển, tính đến thời điểm hiện tại trà sữa Maycha đã sở hữu hơn 40 chi nhánh tại Tp. Hồ Chí Minh.
Với mục tiêu mở rộng từ 8 - 10 store/ tháng, MayCha mong muốn sẽ có mặt khắp mọi nơi để phục vụ khách hàng.