Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
MAIN RESPONSIBILITIES
1. Content Strategy:
Develop and execute a comprehensive content strategy aligned with the overall marketing and business goals of all campuses.
Look after all campus content plans and synergize for the best impact
Analyze communication trends to choose suitable themes/content for communication in each stage and specific campaigns.
Measure the effectiveness of communication of the implemented content. Monitor and report Content effectiveness to direct management.
Collaborate with team members and cross-functional teams to understand business objectives and create content plans to support those objectives.
2. Content Creation:
Develop (write, create) content for articles/videos/images on the website, blog, forums, social media applications, etc., related to the school or target customers.
Create content using language and images that convey brand messages, building customer brand awareness.
Ensure all content is well-researched, accurate, appropriate, and tailored to the target audience.
Write and edit content with a focus on clarity, consistency, and alignment with the organization’s voice.
3. Collaboration:
Work closely with the marketing, design, and product teams to ensure the content released is aligned with Schools’s image and design standards.
Tasks are assigned by the line manager.
Collaboratively work with booking agency to ensure the booking plan is timely and effectively implemented and monitored.
EXPECTED DIMENSION
Monitor user interactions daily on the school's digital channels.
Produce posts on Facebook, Instagram, YouTube, and websites….
Track and develop interactions on the School’'s social media pages: Facebook, Instagram, YouTube, and LinkedIn…
Generate trendsetting, standout content compared to the general landscape of international schools.
Understand the target audience's psychology and create compatible content to attract them, turning them into potential customers.
Support in ensuring the Enrollment department's Key Performance Indicators (KPIs).
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor’s degree in marketing, Communications, Languages, or a related field.
Have at least 4-5 years of experience in communications, especially in positions related to content development and creativity.
Experience working in schools, particularly in the international school sector.
Exceptional writing and editing skills, with attention to details.
Proficiency in using content management systems and social media platforms.
Experience with analytics tools to measure and optimize content performance.
Knowledge of SEO, SEM, social media marketing, and other digital marketing strategies.
Excellent project management and organizational skills.
Creative mindset with the ability to think strategically.
Skills in planning, organizing, and executing projects effectively.
Proficiency in English, both written and verbal.
Capability to conduct thorough research and gather relevant information.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
METUB là một trong những công ty dẫn đầu về mảng giải trí và truyền thông số tại Việt Nam, khởi nguồn từ một đơn vị trực thuộc Mạng lưới đa kênh của Youtube (Youtube MCN). METUB hỗ trợ các cá nhân và tổ chức sản xuất, phát hành, tối ưu và thương mại hóa các nội dung mà họ sáng tạo ra. Hiện tại METUB đang sở hữu hàng ngàn kênh với hàng trăm triệu người theo dõi.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia các BHSK, BHXH
- Chế độ khám sức khỏe định kỳ hàng năm
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Team building
- Thể thao
Lịch sử thành lập
- 2016: Thành lập công ty
Mission
- Với mục tiêu mở rộng trong lĩnh vực giải trí và quảng bá, thương mại, chúng tôi mong muốn có thêm nhiều bạn trẻ đam mê giải trí, sáng tạo và muốn trở thành những người dẫn đầu các xu hướng mới nhất tham gia cùng chúng tôi. Hiện METUB Network có văn phòng tại TP.HCM và Hà Nội để các bạn thỏa sức thể hiện bản thân mình.
Review METUB
Công ty to mà nghèo đạo đức
Quản lý thì kém mà có vấn đề gì thì nhằm nv mà công kích
Công ty có văn hoá ăn sổi ko chuyên nghiệp (RV)