Mô tả công việc
Job Summary:
The Training Coordinator is responsible for planning, organizing, and managing training programs to enhance the skills, knowledge, and performance of employees at all levels. This role involves coordinating with technical trainers, developing training materials, supporting HR projects, and ensuring continuous improvement in the training processes.
Key Responsibilities:
Orientation and Refreshing Programs:
Conduct orientation sessions for new hires and refreshing courses for existing staff to ensure up- to- date knowledge and skills.
Soft Skills Training:
Develop and manage soft skills training programs for various levels, including:
Train the Trainer Programs
Middle Management
Manager Levels
Supervisors
Audit Work:
Oversee the auditing of training processes and materials to ensure compliance and effectiveness.
Performance Development Review (PDR) Goal Setting:
Assist in setting PDR goals and ensure alignment with organizational objectives.
Workplace Learning Programs (WLP) and Structured Skills Training (SST):
Manage and coordinate WLP/SST programs to enhance workplace learning.
Coordinate Technical Training Programs:
Work with technical trainers to develop and implement training programs at the AAMT training center.Ensure the Operators (Sewer) Skill Inventory Program is conducted annually.
E- Learning Platform Development:
Build and manage E- learning platforms and develop online training modules to support digital learning initiatives.
Monitor Training Conduction:
Oversee the delivery of training courses, ensuring appropriate teaching methods are used.Consult with invited speakers to provide guidance on training methods.
Training Materials Preparation:
Prepare and continuously update training materials to comply with buyers’ and legal requirements.
Other Duties:
Perform additional tasks as assigned by the direct manager, including but not limited to:
Continuous Improvement:
Engage in continuous improvement efforts to enhance the training processes and outcomes.
Yêu cầu công việc
Qualifications:
· Proven experience in training coordination, program development, and instructional design.
· Bachelor’s degree in human resources, Education, or a related field.
· Excellent communication and interpersonal abilities.
· Proficiency in using e- learning platforms and HR software.
· Strong organizational and project management skills.
Skills:
· Ability to work collaboratively with technical trainers and other stakeholders.
· Detail- oriented with a commitment to quality and continuous improvement.
· Knowledge of modern training methods and tools.
· Analytical skills to assess training needs and evaluate program effectiveness.
Benefits:
· Opportunities for professional growth and development.
· Competitive salary and benefits package.
· A supportive and dynamic working environment.
Quyền lợi
Commitment to a 13th- month salary bonus.
Bonuses and gifts on holidays and special occasions.
Compliance allowance.
Friendly working environment with a focus on employee well- being.
Full salary during the probation period.
Full participation in social insurance as per state regulations + 24/7 Accident Insurance.
Salary is negotiable based on the candidate&039;s abilities.
Life support and transportation allowances.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-05 00:25:03
MP Logistics không chỉ là một nhà cung cấp dịch vụ. Chúng tôi tạo sự khác biệt bằng cam kết cung cấp các giải pháp đáng tin cậy, chất lượng và sáng tạo. Chúng tôi hiểu những thách thức trên thị trường toàn cầu ngày nay và nhận ra nhu cầu đa dạng của khách hàng. Thông qua đó, chúng tôi cung cấp các giải pháp với sự linh hoạt cần thiết để đảm bảo doanh nghiệp của bạn duy trì tính cạnh tranh.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng bảo hiểm sức khỏe cho 100% nhân viên cũng như người thân của cán bộ thuộc cấp quản lý trong công ty.
- Bảo hiểm tư nhân cao cấp với chiết khấu cho các thành viên trong gia đình.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding 2 lần/năm nhằm nâng cao tinh thần đoàn kết giữa các phòng ban, các cấp.
- Các hoạt động thể thao, văn nghệ, khiêu vũ và dã ngoại … tổ chức thường xuyên giúp bạn có những khoảnh khắc vui vẻ và bổ ích
- Các hoạt động nội bộ, câu lạc bộ thể thao, xã hội, gym, yoga, bơi lội…
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN MINH PHƯƠNG LOGISTICS (MP LOGISTICS) được thành lập vào năm 2015
Mission
- Chúng tôi cung cấp một loạt các dịch vụ quản lý hậu cần có giá trị gia tăng và cung cấp cho khách hàng các giải pháp gia công các chức năng khác nhau của chuỗi cung ứng.
Review MP LOGISTICS
Công ty không có OT nên cứ làm đúng giờ rồi về, lên kế hoạch không đồng bộ, nhiều vướng mắc. (rw)
Công ty gia đình, nhiều khách hàng lớn. Phúc lợi nhân viên kém, cơ sở vật chất không đảm bảo (rw)
Thích hợp cho những bạn mới ra trường, muốn có kinh nghiệm. Phúc lợi có đúng thưởng tết duy nhất lương tháng 13. (rw)