Join a Passionate Team in a Beautiful Setting!
Oakwood Residence Hanoi is a stunning serviced apartment complex boasting 250 elegantly furnished residences on the shores of West Lake. We're a team of over 100 associates who are dedicated to delivering exceptional brand experiences to our valued guests. We foster a collaborative spirit, and together we build a truly rewarding journey at Oakwood Residence Hanoi. As part of The Ascott Limited, a hospitality industry leader in Asia with nearly 40 years of experience, we offer a dynamic and rewarding career opportunity.
We're seeking a highly motivated Assistant Director of Sales to join our team. This position comes with a comprehensive benefits package:
- Competitive salary and service charge
- Learning and development opportunities with The Ascott Limited, a hospitality industry giant
- Social and health insurance in accordance with Vietnamese labor laws
- Health care premium for managers
- Professional uniform and locker
- Delicious on-site meals
- Birthday and holiday gifts
- Team outings and annual events
Responsibilities:
The Assistant Director of Sales will be responsible for developing and implementing effective sales strategies to drive revenue growth for the property. This role will require a strong understanding of the hospitality industry, excellent sales skills, and the ability to lead a team of sales professionals.
Qualifications:
- Strong organizational and planning skills with a strategic mindset
- Excellent verbal and written communication abilities
- Proven negotiation skills
- Demonstrated problem-solving, administrative, and interpersonal skills
- Hotel Management Diploma/Degree or a Bachelor's degree in Sales & Marketing, Hospitality/Tourism Management, or equivalent experience
- Minimum 5 years of sales experience in the hospitality industry with market knowledge
Ready to embark on your next adventure? We are!
MP Logistics không chỉ là một nhà cung cấp dịch vụ. Chúng tôi tạo sự khác biệt bằng cam kết cung cấp các giải pháp đáng tin cậy, chất lượng và sáng tạo. Chúng tôi hiểu những thách thức trên thị trường toàn cầu ngày nay và nhận ra nhu cầu đa dạng của khách hàng. Thông qua đó, chúng tôi cung cấp các giải pháp với sự linh hoạt cần thiết để đảm bảo doanh nghiệp của bạn duy trì tính cạnh tranh.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng bảo hiểm sức khỏe cho 100% nhân viên cũng như người thân của cán bộ thuộc cấp quản lý trong công ty.
- Bảo hiểm tư nhân cao cấp với chiết khấu cho các thành viên trong gia đình.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch, teambuilding 2 lần/năm nhằm nâng cao tinh thần đoàn kết giữa các phòng ban, các cấp.
- Các hoạt động thể thao, văn nghệ, khiêu vũ và dã ngoại … tổ chức thường xuyên giúp bạn có những khoảnh khắc vui vẻ và bổ ích
- Các hoạt động nội bộ, câu lạc bộ thể thao, xã hội, gym, yoga, bơi lội…
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN MINH PHƯƠNG LOGISTICS (MP LOGISTICS) được thành lập vào năm 2015
Mission
- Chúng tôi cung cấp một loạt các dịch vụ quản lý hậu cần có giá trị gia tăng và cung cấp cho khách hàng các giải pháp gia công các chức năng khác nhau của chuỗi cung ứng.
Review MP LOGISTICS
Công ty không có OT nên cứ làm đúng giờ rồi về, lên kế hoạch không đồng bộ, nhiều vướng mắc. (rw)
Công ty gia đình, nhiều khách hàng lớn. Phúc lợi nhân viên kém, cơ sở vật chất không đảm bảo (rw)
Thích hợp cho những bạn mới ra trường, muốn có kinh nghiệm. Phúc lợi có đúng thưởng tết duy nhất lương tháng 13. (rw)