Mô tả công việc
- Responsible to follow hotel Rules and Regulations and all operational procedures of the Front Office department.
- Greets and registers guests, provide prompt, courteous services and closes out guest accounts upon completion of stay, provides information regarding hotel facilities and guest accommodation to meet hotel international's high standards of quality.
- Maintain a friendly, neat and professional image to guests and colleagues.
- Performs any duties related to the department and assists other departments whenever necessary.
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary & service charge
• 13 annual leaves per year
• Working 9.5 hours per day, 5 days per week
• Social insurance, medical insurance, unemployment insurance
• 24/7 health care and accident insurance during the term of labour contract
• Annual staff outing
• Accor Training & Career Development
Yêu cầu công việc
- Good command of spoken and written English with strong computer skills.
- Experience in same position and experience using OPERA hotel system is an advantage.
- Long-term career orientation with the hotel
Yêu cầu hồ sơ
MinhViet Group là doanh nghiệp tư nhân kinh doanh đa ngành hoạt động trong lĩnh vực chính: Kinh doanh Bất động sản công nghiệp - Kho vận - Dịch vụ Logistics.
Là doanh nghiệp có mạng lưới kho vận hàng đầu Việt Nam, đáp ứng mọi nhu cầu của các doanh nghiệp FDI và các doanh nghiệp sản xuất, doanh nghiệp Logistics khác.
Các doanh nghiệp trong hệ thống của chúng tôi: MinhViet Global, MinhViet Logistics, MinhViet Industrial, MEC, MVA, MinhViet Land,...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm thất nghiệp,….
- Được tham gia bảo hiểm tai nạn cá nhân 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Teambuilding
- Các hoạt động vui chơi giải trí, thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2008
Mission
- Luôn nghiên cứu, phát triển