Mô tả công việc
-
Respond to customer queries by phone or e-mail to support and solve complaint cases
-
Interface between customers and hotels to resolve any cases arising upon/after check-in
-
Handle admin support tasks including but not limited to hotel, flight, and regular payment related issues
-
Verify transactions with different mode of payments (such as: bank-transfer, credit cards, etc..) match payment and booking ID
Yêu cầu công việc
-
University/Colleges required
-
Age: 20 to 30 years old
-
Fluent in English both written and spoken (Preferably with TOEIC 500)
-
Above 3 months minimum experience in customer service, receptionist, tour guide v..v
-
Experience in a call center/contact center, travel industry is a plus
-
Willing to work on weekend, national holidays, overtime if needed
-
Willing to work under shifting mode (Night shift including)
-
Able to work under pressure and in a large team
-
Always bring positive attitude within colleagues and towards customers
-
Discipline, honest, critical and high initiative
Quyền lợi được hưởng
-
Salary: 10.000.000 – 12.000.000 gross (Basic salary + allowance + KPIs)
-
Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field
-
Promotion opportunities
-
13th-month salary
-
Position promotion, salary increase: once/year
-
Insurances followed Vietnamese Labor Law
-
Bonuses, gifts for Holidays
-
Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Công ty Cổ phần Mioto Asia hoạt động trên nền tảng ứng dụng cho thuê xe tự lái 4-7 chỗ, theo mô hình kinh tế sẻ chia.
Mioto được thành lập với sứ mệnh mang đến nền tảng công nghệ hiện đại kết nối chủ xe ô tô và hành khách theo cách Nhanh Nhất, An Toàn Nhất và Tiết Kiệm Nhất.
Mioto hướng tới việc xây dựng một cộng đồng chia sẻ ô tô văn minh với nhiều tiện ích thông qua ứng dụng trên di động, nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống của cộng đồng.