Mô tả công việc
✔ Performing day-to-day operational activities in customer service of call center
✔ Giving excellent services to customers
✔ Receive calls from customers and respond to all incoming inquiries by phone/Email/Chat/App
✔ Open for ideas and innovative solutions to enhance team productivities
✔ Achieve daily/monthly performance targets defined by the project
WORKING TIME
✔ Service time: 24/7, working 5-6 days/week, 25 days/month
✔ Rotating shifts from 6:00 - 21:00, night shift from 21:00 - 6:00 (5-6 night shift/month)
Yêu cầu công việc
✔ University/Colleges required
✔ Age: 20 to 30 years old
✔ Fluent in English both written and spoken (Preferably with TOEIC 500)
✔ 6 months minimum experience in customer service, receptionist, tour guide v..v
✔ Experience in a call center/contact center, travel industry is a plus
✔ Willing to work on weekend, national holidays, overtime if needed
✔ Willing to work under shifting mode (Night shift including)
✔ Able to work under pressure and in a large team
✔ Always bring positive attitude within colleagues and towards customers
✔ Discipline, honest, critical and high initiative
Quyền lợi được hưởng
✔ Salary: 9.500.000 – 12.000.000 gross (Basic salary + allowance + KPIs)
✔ Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field
✔ Promotion opportunities
✔ Periodical bonus:13th-month salary
✔ Position promotion, salary increase: once/year
✔ Insurances followed Vietnamese Labor Law
✔ Bonuses, gifts for Holidays
✔ Activities: Birthday party, Employee engagement activities
Công ty Cổ phần Mioto Asia hoạt động trên nền tảng ứng dụng cho thuê xe tự lái 4-7 chỗ, theo mô hình kinh tế sẻ chia.
Mioto được thành lập với sứ mệnh mang đến nền tảng công nghệ hiện đại kết nối chủ xe ô tô và hành khách theo cách Nhanh Nhất, An Toàn Nhất và Tiết Kiệm Nhất.
Mioto hướng tới việc xây dựng một cộng đồng chia sẻ ô tô văn minh với nhiều tiện ích thông qua ứng dụng trên di động, nhằm nâng cao chất lượng cuộc sống của cộng đồng.