Việc làm Nafoods

Cập nhật 28/11/2024 11:00
Tìm thấy 9 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Nafoods Group
[CISS] Content Manager
Nafoods 4.0★
2 đánh giá 123 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 11/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 7 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

MAIN RESPONSIBILITIES

1. Content Strategy:

  • Develop and execute a comprehensive content strategy aligned with the overall marketing and business goals of all campuses.

  • Look after all campus content plans and synergize for the best impact

  • Analyze communication trends to choose suitable themes/content for communication in each stage and specific campaigns.

  • Measure the effectiveness of communication of the implemented content. Monitor and report Content effectiveness to direct management.

  • Collaborate with team members and cross-functional teams to understand business objectives and create content plans to support those objectives.

2. Content Creation:

  • Develop (write, create) content for articles/videos/images on the website, blog, forums, social media applications, etc., related to the school or target customers.

  • Create content using language and images that convey brand messages, building customer brand awareness.

  • Ensure all content is well-researched, accurate, appropriate, and tailored to the target audience.

  • Write and edit content with a focus on clarity, consistency, and alignment with the organization’s voice.

3. Collaboration:

  • Work closely with the marketing, design, and product teams to ensure the content released is aligned with Schools’s image and design standards.

  • Tasks are assigned by the line manager.

  • Collaboratively work with booking agency to ensure the booking plan is timely and effectively implemented and monitored.

EXPECTED DIMENSION

  • Monitor user interactions daily on the school's digital channels.

  • Produce posts on Facebook, Instagram, YouTube, and websites….

  • Track and develop interactions on the School’'s social media pages: Facebook, Instagram, YouTube, and LinkedIn…

  • Generate trendsetting, standout content compared to the general landscape of international schools.

  • Understand the target audience's psychology and create compatible content to attract them, turning them into potential customers.

  • Support in ensuring the Enrollment department's Key Performance Indicators (KPIs).

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree in marketing, Communications, Languages, or a related field. 

  • Have at least 4-5 years of experience in communications, especially in positions related to content development and creativity.

  • Experience working in schools, particularly in the international school sector.

  • Exceptional writing and editing skills, with attention to details. 

  • Proficiency in using content management systems and social media platforms. 

  • Experience with analytics tools to measure and optimize content performance. 

  • Knowledge of SEO, SEM, social media marketing, and other digital marketing strategies. 

  • Excellent project management and organizational skills. 

  • Creative mindset with the ability to think strategically. 

  • Skills in planning, organizing, and executing projects effectively. 

  • Proficiency in English, both written and verbal. 

  • Capability to conduct thorough research and gather relevant information. 

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
07 Đ. Số 23, Khu đô thị Phú Mỹ Hưng, Quận 7

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Nafoods Group là tập đoàn đa chức năng trong chuỗi giá trị nông nghiệp cạnh tranh toàn cầu được thành lập vào năm 1995. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, đến nay Nafoods Group là một trong những doanh nghiệp hàng đầu tại Việt Nam trong lĩnh vực chế biến và xuất khẩu các sản phẩm nước ép trái cây và rau củ quả đông lạnh. Hiện nay Nafoods đang dẫn đầu Châu Á về doanh thu xuất khẩu chanh leo cô đặc, là nhà xuất khẩu sản phẩm Gấc số 1 trên thế giới và la doanh nghiệp đầu tiên tại Việt Nam chủ động được giống chanh leo sạch bệnh năng suất cao. Các sản phẩm của Nafoods được sản xuất trên dây chuyền tiên tiến, hiện đại với yêu chất lượng nghiêm ngặt theo tiêu chuẩn quốc tế như BRC, ISO 22000 : 2500, HACCP, SGF... đã chinh phục được các thị trường khó tính như Châu Âu, Châu Mỹ, Nhật Bản, Hàn Quốc, Trung Đông, Úc... Hiện nay thị trường xuất khẩu của Nafoods lên đến hơn 50 quốc gia trên thế giới với các sản phẩm chủ đạo mang thương hiệu Nafoods: Nước ép rau củ quả nguyên chất, rau củ quả đông lạnh, nước ép trái cây cô đặc.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội, bảo hiểm cao cấp 100%

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Hoạt động thiện nguyện

Lịch sử thành lập

  • Nafoods Group là tập đoàn đa chức năng trong chuỗi giá trị nông nghiệp cạnh tranh toàn cầu được thành lập vào năm 1995.

Mission

Cung cấp cho thế giới các sản phẩm nông nghiệp tự nhiên, an toàn và đem lại cuộc sống tốt đẹp cho mọi người, đặc biệt là cho người nông dân.


Review Nafoods

4.0
2 review

20/11/2024
Quản lý dự án tại Hồ Chí Minh

Tốt cho sự nghiệp ổn định (GL)

20/11/2024
Nhân Viên R&D tại Hồ Chí Minh

Cấp laptop cho nhân viên, đóng BHXH Full cho những ai thuộc cty mẹ. (RV)

Những nghề phổ biến tại Nafoods

Bạn làm việc tại Nafoods? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nafoods

Nafoods

Click để đánh giá