Mô tả công việc
• Demonstrate good communication skills in supported languages, as well as technical knowledge of Microsoft products, to effectively communicate with Microsoft consumers via phone and email.
• Produce high-quality documentation and distribute it to the appropriate team members and technical lead.
• Sticks to service responsibilities to reach high performance standards.
• Comply with Microsoft Code of Business Conduct and strictly follow data privacy guidelines in all customer communications and interactions with Microsoft - never put customer PII at risk.
Yêu cầu công việc
• Excellent spoken English is a must.
• Excellent customer service skills
• Passion and desire to develop in the IT industry.
Quyền lợi được hưởng
Annual Health Checkup
90% contribution of the gross salary to social insurance from the company side
Nghỉ phép có lương
12 days of annual leave, 8 days of sick leave
Full salary during the probationary period
Khác
For employees working night shift: PVI insurance cover 24/7, night shift meal allowance and 30% allowance on gross salary
Competitive salary depending on experience
Working 5 days a week with 2 unfixed days off (Schedule will be arranged by Head of D
Công Ty Cổ Phần Năng Lượng và Dịch Vụ Hoa Hướng Dương là một công ty có trụ sở tại Hà Nội, được thành lập vào năm 2016. Công ty chuyên về định hướng và tư vấn các lĩnh vực như bán lẻ thuốc, dụng cụ y tế, mỹ phẩm và vật phẩm vệ sinh trong các cửa hàng doanh nghiệp.
Công ty tự hào có đội ngũ nhân viên có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực này. Chúng tôi cung cấp các dịch vụ chất lượng cao và giá cả hợp lý cho khách hàng.
Công ty cũng khuyến khích khách hàng tham gia các chương trình khuyến mãi, ưu đãi nhằm giúp khách hàng có thể lựa chọn những sản phẩm có giá thành hợp lý.
Với cam kết cung cấp các sản phẩm chất lượng và dịch vụ tốt nhất, Công Ty Cổ Phần Năng Lượng và Dịch Vụ Hoa Hướng Dương luôn mong muốn được hợp tác cùng khách hàng để phát triển bền vững và có lợi ích cho cả hai bên.