Mô tả công việc
- Develop and implement comprehensive digital marketing strategies aligned with overall business objectives, including a social media strategy and management of the hotel's presence on various platforms (Facebook, Instagram, etc.).
- Manage and optimize paid and organic advertising campaigns across platforms like Google, Facebook, Instagram, and others based on budget allocation and performance metrics.
- Conduct keyword research and implement basic SEO best practices to improve the hotel website's ranking in search results, driving organic traffic, and maximize ROI.
- Manage and analyze website traffic data using tools like Google Analytics to identify trends and optimize website performance.
- Collaborate with the design team and content team to develop engaging and visually appealing content for all digital marketing channels.
- Contribute to developing a content marketing strategy that aligns with overall marketing goals and target audience, including planning and scheduling content publishing across various channels (website, social media) using a content calendar tool.
- Develop features for the hotel mobile app to enhance guest experience and drive direct bookings.
- Stay up-to-date on the latest digital marketing trends and technologies and implement them into campaigns.
- Collaborate with the Corporate Office on scheduling, guidelines, and reporting for digital marketing initiatives.
- Generate reports and track the performance of all digital marketing activities.
- Identify and partner with relevant influencers (e.g., luxury travel bloggers, local tastemakers) to amplify brand reach and engagement.
- Manage and analyze email marketing campaigns to nurture leads and drive conversions.
- Assist with other marketing initiatives as needed.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Participatein social insurance, health insurance and unemployment insurance at the contracted salary
- Enjoy monthly service fee with high rate
- Be rewarded on holidays, New Year and special occasions of the year
- 13th month salary bonus according to revenue
- Participate in periodic team bonding activities
- Develop career in a dynamic and professional international working environment
Yêu cầu công việc
Qualification
- Diploma in Sales and Marketing or equivalent is preferred
- Experiences in similar role and capacity of luxury hotels/resorts
- Prior experiences in Public Relations Management is of advantage
- Strong understanding of digital marketing platforms, including Google Ads, Facebook Ads Manager, and Instagram Ads.
- Experience with content marketing, SEO best practices, and marketing analytics tools (e.g., Google Analytics).
- Proven track record of developing and executing successful digital marketing campaigns.
- Excellent written and verbal communication skills.
- Ability to work independently, manage multiple projects simultaneously, and meet deadlines.
Yêu cầu hồ sơ
Attach latest CV with title [Position] - [Full name]
NetNam tự hào là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp và dịch vụ Internet chất lượng cao; Dịch vụ trực tuyến và các dịch vụ Quản trị mạng & Tích hợp hệ thống.
Với gần 30 năm kinh nghiệm hoạt động tại Việt Nam, là đối tác Tier1 của nhiều nhà viễn thông toàn cầu, NetNam là sự lựa chọn hàng đầu cho các khách sạn 5*, khu căn hộ cao cấp, các tổ chức phi chính phủ, tập đoàn đa quốc gia, hệ thống mạng lưới doanh nghiệp FDI, ITO, SME và các tổ chức chính phủ.
NetNam cũng được biết đến là đơn vị số 1 về cung cấp dịch vụ Internet cũng như các hạng mục công nghệ cho sự kiện, được kiểm chứng bằng việc kinh nghiệm triển khai các sự kiện mang tầm quốc gia và quốc tế như: Chuyến thăm chính thức Việt Nam của Phó tổng thống đương nhiệm Kamala Harris T8/2021, Hội nghị thượng đỉnh Mỹ - Triều (DPRK – USA Hanoi Summit 2019), APEC Danang 2017, Chuyến thăm của Tổng thống Barack Obama đến thăm Việt Nam 2016, Apricot 2017, Vietnam Security Summit 2019, Diễn đàn kinh tế tư nhân 4.0...