Việc làm NetNam

Cập nhật 27/08/2024 20:00
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN NETNAM
Brand and Communication Manager
NetNam
2.5
11 đánh giá 78 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: 40 - 50 triệu
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 30/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/09/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 7 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Strategic Leadership:

  • Develop and execute comprehensive branding marketing strategies to enhance brand visibility, equity, and performance across all brands within the Asia Strategic Holdings Group.
  • Collaborate with the Country Head of Marketing and other senior leaders to align branding marketing strategies with business objectives and market opportunities.
  • Oversee and ensure brand consistency across all marketing and communication materials.

2. Branding and Communication Oversight:

  • Lead the development of brand strategies and communication plans that resonate with target audiences.
  • Ensure the creation of engaging and effective content for various platforms, including social media, websites, email, and offline channels.
  • Develop PR strategies and manage relationships with media and other stakeholders to enhance brand reputation and visibility.
  • Oversee creative project management, including video and photo shoots, graphic design, and content creation processes.

3. Creative and Content Management:

· Oversee the Creative Manager in leading the Creative Team to produce high-quality visual content that aligns with brand strategies.

· Guide the Content Manager in leading the Content Team to develop compelling written content for various platforms.

· Ensure seamless collaboration between the Creative and Content teams to produce cohesive and effective marketing materials.

4. Performance Measurement and Reporting:

  • Develop and track key performance indicators (KPIs) to measure the effectiveness of branding activities.
  • Provide regular reports and insights to the Country Head of Marketing and senior management on campaign performance and brand health.
  • Collaborate with the Software & Analytics function to develop and improve dashboards that provide relevant business intelligence for decision-making.

5. Capacity Planning and Team Management:

  • Lead the development and implementation of capacity planning strategies, standard operating procedures (SOPs), and scope of work documents to ensure efficient and effective operation of the Creative, and Content teams.
  • Monitor team performance and workload, optimizing resource allocation and project timelines to meet the needs of the brands.
  • Recruit, train, and manage the performance of team members, fostering a high-performance culture and ensuring professional development.

6. Tool and Platform Implementation:

  • Oversee the selection, setup, and integration of tools and platforms that enhance team productivity and compliance with branding and communication standards.
  • Ensure team members are trained on new tools and platforms and facilitate their adoption across the teams.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree in Marketing, Business, Communications, or a related field; MBA or relevant advanced degree preferred.
  • Proven 7+ experience in a senior marketing role, preferably with a focus on branding, communication and preferably, digital marketing.
  • Excellent leadership, team management, and communication skills.
  • Demonstrated ability to develop and execute comprehensive marketing strategies.
  • Strong project management skills, with the ability to manage multiple projects and deadlines.
  • Proficiency in English is an asset.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
21 Lê Quý Đôn, phường 6, Quận 3, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: 40 Tr - 50 Tr VND
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
18 Hoàng Quốc Việt, Q.Cầu Giấy, Hà Nội

NetNam tự hào là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp và dịch vụ Internet chất lượng cao; Dịch vụ trực tuyến và các dịch vụ Quản trị mạng & Tích hợp hệ thống.

Với gần 30 năm kinh nghiệm hoạt động tại Việt Nam, là đối tác Tier1 của nhiều nhà viễn thông toàn cầu, NetNam là sự lựa chọn hàng đầu cho các khách sạn 5*, khu căn hộ cao cấp, các tổ chức phi chính phủ, tập đoàn đa quốc gia, hệ thống mạng lưới doanh nghiệp FDI, ITO, SME và các tổ chức chính phủ.

NetNam cũng được biết đến là đơn vị số 1 về cung cấp dịch vụ Internet cũng như các hạng mục công nghệ cho sự kiện, được kiểm chứng bằng việc kinh nghiệm triển khai các sự kiện mang tầm quốc gia và quốc tế như: Chuyến thăm chính thức Việt Nam của Phó tổng thống đương nhiệm Kamala Harris T8/2021, Hội nghị thượng đỉnh Mỹ - Triều (DPRK – USA Hanoi Summit 2019), APEC Danang 2017, Chuyến thăm của Tổng thống Barack Obama đến thăm Việt Nam 2016, Apricot 2017, Vietnam Security Summit 2019, Diễn đàn kinh tế tư nhân 4.0...

Những nghề phổ biến tại NetNam

Bạn làm việc tại NetNam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NetNam

NetNam

Click để đánh giá