Việc làm NetNam

Cập nhật 27/08/2024 20:00
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN NETNAM
IT Helpdesk (L2)
NetNam
2.5
11 đánh giá 78 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 18/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh
JobsGo

Tính chất công việc

Full-time

JobsGo

Vị trí/chức vụ

Nhân viên/Chuyên viên

JobsGo

Yêu cầu bằng cấp (tối thiểu)

Trung cấp - Nghề

JobsGo

Yêu cầu kinh nghiệm

Không yêu cầu

JobsGo

Ngày đăng tuyển

16/09/2024

JobsGo

Số lượng tuyển

Không giới hạn

JobsGo

Yêu cầu ngôn ngữ

Không
JobsGo

Yêu cầu độ tuổi

Không

JobsGo

Yêu cầu giới tính

N/A

JobsGo

Kĩ năng

IT Helpdesk , IT Support

Mô tả công việc

ABOUT THE JOB:

  • Provide technical assistance, guidance to internal staff, work with experts and vendors to provide best solution to business needs.
  • Configure, install, monitor, and maintain branch offices: LAN/ WAN network infrastructure, end user computing hardware/ software, IT asset inventory management.
  • Consult with and make recommendations to Business Unit on selection of hardware and software products to address business requirements while maintaining published IT standards.
  • Adhering to client operational procedures.
  • Liaise with IT Infra & Operations team and Business Unit IT personnel on escalations and service delivery.

Major accountabilities:

  • IT Operations:Handles installation, repair, and maintenance of equipment and software, responds to user inquiries, provides hands-on support, logs and tracks problems, performs facility-based changes, maintains documentation, trains users, performs preventative maintenance, collaborates with IT personnel, and participates in meetings and continuing education.
  • Network Engineering:Designs and implements office network setups, evaluates and selects hardware/software solutions, monitors network performance, performs routine maintenance and upgrades, diagnoses and addresses network faults, creates and updates documentation, and collaborates with other IT professionals.
  • Incident Resolution and Management:Diagnoses and provides corrective actions for Major Incident Management (MIM) service restoration activities.
  • Business Engagement:Provides design specifications, integration plans, and costing models for business/project requirements, and manages relationships with business units and technical teams.
  • Vendor Relationship Management:Manages relationships with technology suppliers and manufacturers, serves as the primary engineering interface to vendors, and reviews and qualifies supplier/manufacturer technology and service roadmaps.

Yêu cầu công việc

ABOUT YOU:

  • Bachelor’s degree in computer science, information technology, or a closely related discipline is required.
  • 3+ years of experience in the required field.
  • Solid knowledge of network protocols, hardware (routers, switches, and firewalls) & monitoring software.
  • Excellent communication skills are required for efficient collaboration and user assistance.
  • Demonstrates ability to multi-task; Possesses strong analytical skills & problem-solving skills.
  • Good English communicates verbally and in writing.
  • Certification in Cisco and Microsoft product is preferred.

Quyền lợi được hưởng

Benefits

  • 13th-month salary
  • 14+ annual leaves per year
  • Premium healthcare insurance, starting from your probation period
  • Project reviews and yearly performance appraisals
  • Annual company trips
  • Teambuilding activities: Team lunch/dinner, events, and celebrations, sports clubs (football, yoga, badminton, etc.)
  • International team with flexible working time + hybrid working
  • Tailor-made career path
  • Technical workshops and training courses
  • Mobility: Opportunities to be on-site abroad in our offices in over 60+ countries
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
18 Hoàng Quốc Việt, Q.Cầu Giấy, Hà Nội

NetNam tự hào là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp và dịch vụ Internet chất lượng cao; Dịch vụ trực tuyến và các dịch vụ Quản trị mạng & Tích hợp hệ thống.

Với gần 30 năm kinh nghiệm hoạt động tại Việt Nam, là đối tác Tier1 của nhiều nhà viễn thông toàn cầu, NetNam là sự lựa chọn hàng đầu cho các khách sạn 5*, khu căn hộ cao cấp, các tổ chức phi chính phủ, tập đoàn đa quốc gia, hệ thống mạng lưới doanh nghiệp FDI, ITO, SME và các tổ chức chính phủ.

NetNam cũng được biết đến là đơn vị số 1 về cung cấp dịch vụ Internet cũng như các hạng mục công nghệ cho sự kiện, được kiểm chứng bằng việc kinh nghiệm triển khai các sự kiện mang tầm quốc gia và quốc tế như: Chuyến thăm chính thức Việt Nam của Phó tổng thống đương nhiệm Kamala Harris T8/2021, Hội nghị thượng đỉnh Mỹ - Triều (DPRK – USA Hanoi Summit 2019), APEC Danang 2017, Chuyến thăm của Tổng thống Barack Obama đến thăm Việt Nam 2016, Apricot 2017, Vietnam Security Summit 2019, Diễn đàn kinh tế tư nhân 4.0...

Những nghề phổ biến tại NetNam

Bạn làm việc tại NetNam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NetNam

NetNam

Click để đánh giá