Mô tả công việc
- Online sale management
- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, .....)
- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.
- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app
- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.
- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.
- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.
- Make the sale plan base on MD's plan, Operation Plan to achieve the target
- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction
- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior - Cash Management
- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process
- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses - Manpower management
- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule
- Make solution for sufficient manpower during business in ad-hoc situations
- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development
- Identify potential staff for succession planning purposes
- Build and promote team work spirit - Expense control
- Provide solutions to optimize resources and increase productivities
- Provide tools to optimize delivery costs
- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using - Other duties
- Opening & closing Store
- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- Prefer 3 years experience as the same position
- Good communication skill
- Good command of verbal English
- Teamwork skill: Actively promote team work
- Leadership: Acting leadership by example
- Computer literate: Word, Excel, Powerpoint
Quyền lợi được hưởng
- Professional working environment, dynamic.
- Opportunities for advancement and career development
- Competitive salary and benefits.
- Participate in full social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law.
- Training and capacity development program.
- Discount on purchases at AEON supermarket system.
- Health care insurance, Teambuilding, exciting Trade Union activities
NetNam tự hào là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp và dịch vụ Internet chất lượng cao; Dịch vụ trực tuyến và các dịch vụ Quản trị mạng & Tích hợp hệ thống.
Với gần 30 năm kinh nghiệm hoạt động tại Việt Nam, là đối tác Tier1 của nhiều nhà viễn thông toàn cầu, NetNam là sự lựa chọn hàng đầu cho các khách sạn 5*, khu căn hộ cao cấp, các tổ chức phi chính phủ, tập đoàn đa quốc gia, hệ thống mạng lưới doanh nghiệp FDI, ITO, SME và các tổ chức chính phủ.
NetNam cũng được biết đến là đơn vị số 1 về cung cấp dịch vụ Internet cũng như các hạng mục công nghệ cho sự kiện, được kiểm chứng bằng việc kinh nghiệm triển khai các sự kiện mang tầm quốc gia và quốc tế như: Chuyến thăm chính thức Việt Nam của Phó tổng thống đương nhiệm Kamala Harris T8/2021, Hội nghị thượng đỉnh Mỹ - Triều (DPRK – USA Hanoi Summit 2019), APEC Danang 2017, Chuyến thăm của Tổng thống Barack Obama đến thăm Việt Nam 2016, Apricot 2017, Vietnam Security Summit 2019, Diễn đàn kinh tế tư nhân 4.0...
Review NetNam
Văn hóa công ty thoải mái với nhân viên (IT)
Các anh chị trong team nhiệt tình giúp đỡ, không OT (IT)
Môi trường trẻ trung, công việc nhàn (RV)