Mô tả công việc
Admin tasks:
- Receive, direct and relay telephone, fax or email messages in appropriate manner;
- Maintain the general filing system and file all correspondence including hard copy and electronic filling system;
- Assist in the planning and preparation of meetings, conferences, events;
- Make preparations for meetings including creating, transcribing and distributing meeting agendas and minutes;
- Provide work-processing secretarial support;
- Type confidential documents;
- Receive and interact with incoming visitors;
- Set up accommodation and entertainment arrangements for company visitors;
- Maintain an adequate inventory of office supplies;
- Perform general clerical duties to include but not limited to: photocopying, faxing, mailing and filling;
- Review operating practices and implement improvements where necessary;
Legal tasks:
- Providing legal research or initial legal advice as instructed;
- Assisting Legal Manager with the follow-up and communication with the internal stakeholders of legal advices and assistance provided by Legal Department.
- Draft the first copy of legal documents;
- Submit application of legal documents/certificates to the concerned authorities and follow up their feedback;
- Report to Legal Manager all matters relating to legal task;
- Organize all legal documents in a confidential way.
Quyền lợi được hưởng
Social Insurance; Health and Unemployment Insurance
Premium Health insurance
Gifts birthdays, weddings, and more
Annual Health check
Other benefits (free parking; meals;...)
Yêu cầu công việc
The Admin & Legal Assistant must have proficient knowledge in the following areas:
- Office administration
- An understanding of relevant legislation, policies and procedures
The Admin & Legal Assistant must demonstrate the following skills:
- Good English communication skills (including verbal and written)
- Effective verbal and listening communications skills
- People/interpersonal skills
- Computer skills including the ability to operate computerized spreadsheet and word-processing programs at a highly proficient level.
- Organizational skills
Yêu cầu hồ sơ
- Address: 17-19-21 Lý Tự Trọng, P. Bến Nghé, Quận 1, Tp. HCM
- Tel: 028 38226 111 (Ext: 144- Ms Thảo)
Được thành lập từ năm 2012, đến nay công ty Cổ phần Ngọc Trai Long Beach đã cho ra đời các dòng nữ trang ngọc trai sang trọng và đẳng cấp, với chất lượng và vẻ đẹp hoàn hảo, tạo được uy tín và đóng góp tích cực cho ngành công nghiệp trang sức ngọc trai cả nước.
Bước ngoặt cho thành công này là việc ký kết hợp tác lâu dài cùng công ty Kuramoto – Nhật Bản về giống ngọc trai, kỹ thuật nuôi cấy tiên tiến và xây dựng trung tâm nuôi cấy ngọc trai tại đảo Phú Quốc, Kiên Giang; cũng như liên kết với công ty Rio Pearl – Hong Kong để tạo nên những thiết kế độc quyền về trang sức ngọc trai từ các chuyên gia thiết kế hàng đầu thế giới.
HÀNG TRĂM NGHÌN MẪU THIẾT KẾ TRANG SỨC TINH XẢO
Luôn bắt kịp xu hướng thời trang thế giới, đội ngũ chế tác chuyên nghiệp của Long Beach Pearl nỗ lực không ngừng để sáng tạo nên những mẫu thiết kế trang sức ngọc trai sang trọng, đẳng cấp đáp ứng tối đa nhu cầu làm đẹp và thời trang của khách hàng.
SỞ HỮU GẦN 20 SHOWROOM VỚI SỐ LƯỢNG KHÔNG NGỪNG GIA TĂNG
Hệ thống showroom của Long Beach Pearl trải dài khắp các địa điểm du lịch nổi tiếng cả nước như Phú Quốc, TP HCM, Mũi Né, Nha Trang, Đà Nẵng, Huế, Hà Nội… Mỗi chi nhánh ra đời góp phần khẳng định sức phát triển lớn mạnh của Long Beach Pearl.
QUẢNG BÁ TÀI NĂNG CHẾ TÁC, TRANG SỨC VÀ NHAN SẮC VIỆT RA QUỐC TẾ
Long Beach Pearl thường xuyên tài trợ cho các cuộc thi Sắc đẹp Việt uy tín và nổi tiếng như Hoa Hậu Hoàn Vũ Việt Nam, Hoa Hậu Việt Nam, Quyền năng Phái đẹp,… nhằm tôn vinh vẻ đẹp tinh tế, quý phái của người phụ nữ Việt và quảng bá sắc đẹp Việt Nam ra toàn cầu.
ĐỘI NGŨ NHÂN LỰC TRẺ – SÁNG TẠO – CHUYÊN MÔN CAO
Nguồn nhân lực là giá trị cốt lõi và là nền tảng vững chắc giúp Long Beach Pearl không ngừng tạo nên những giá trị gia tăng hiệu quả cho khách hàng.