Việc làm N&H Logistics

Cập nhật 20/08/2024 06:53
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ phần N&H Logistics
Income Officer
N&H Logistics
1 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 14/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/09/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thị Xã Hà Giang - Hà Giang

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Check figures, postings, and documents for accuracy. Record, store, access, and/or analyze computerized financial information. Control and secure cash and cash equivalents for property according to cash handling policy and procedures. Organize, secure, and maintain all files and records in accordance with document retention and confidentiality policies and procedures. Prepare, maintain, and distribute statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Audit statistical, financial, accounting, auditing, or payroll reports and tables. Audit and reconcile all revenue postings.

JOB SPECIFIC TASKS

Safety and Security

  • Follow property specific procedures for handling emergency situations (e.g., evacuations, medical emergencies, natural disasters).
  • Maintain awareness of undesirable persons on property premises.
  • Follow company and department safety and security policies and procedures to ensure a clean, safe, and secure environment.
  • Report work related accidents, or other injuries immediately upon occurrence to manager/supervisor.
  • Policies and Procedures
  • Protect the privacy and security of guests and coworkers.
  • Maintain confidentiality of proprietary materials and information.
  • Follow company and department policies and procedures.
  • Ensure uniform, nametags, and personal appearance are clean, hygienic, professional and in compliance with company policies and procedures.
  • Perform other reasonable job duties as requested by Supervisors.

Guest Relations

  • Address guests' service needs in a professional, positive, and timely manner.
  • Actively listen and respond positively to guest questions, concerns, and requests using brand or property specific process (e.g., LEARN, PLEASED, Guest Response, LEAP) to resolve issues, delight, and build trust.
  • Welcome and acknowledge each and every guest with a smile, eye contact, and a friendly verbal greeting, using the guest's name when possible.
  • Anticipate guests' service needs, including asking questions of guests to better understand their needs and watching/listening to guest preferences and acting on them whenever possible.
  • Thank guests with genuine appreciation and provide a fond farewell.
  • Provide assistance to individuals with disabilities, including assisting visually, hearing, or physically-impaired individuals within guidelines (e.g., escorting them when requested, using words to explain actions, writing directions on paper, moving objects out of the way, or offering access to Braille or TDD phones).
  • Engage guests in conversation regarding their stay, property services, and area attractions/offerings.

Communication

  • Answer telephones using appropriate etiquette including answering the phone within 3 rings, answering with a smile in one's voice, using the callers' name, transferring calls to appropriate person/department, requesting permission before placing the caller on hold, taking and relaying messages, and allowing the caller to end the call.
  • Speak to guests and co-workers using clear, appropriate and professional language.
  • Talk with and listen to other employees to effectively exchange information.


Quyền lợi được hưởng

  • Premium insurance with many inpatient and outpatient medical examination and treatment benefits
  • Phone allowance, meals allowance and others
  • Marriott International Associate discount for Room and F&B
  • International work environment 

Yêu cầu công việc

  • At least 6 months to one year experience at the same position.
  • Be able to relocate to Ha Giang City.

Yêu cầu hồ sơ

  • Resume
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ phần N&H Logistics
N&H Logistics Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 9 Trà Khúc, Phường 2, Tân Bình, TPHCM

Công Ty Cổ phần N&H Logistics ra đời với sứ mệnh là trở thành công ty công nghệ cung cấp dịch vụ Fulfillment  uy tín - chuyên nghiệp hàng đầu Việt Nam. Lĩnh vực hoạt động chính của chúng tôi là cung cấp dịch vụ Fulfillment ( hoàn tất đơn hàng) cho các nhà bán hàng qua E-commerce

  • Dịch vụ Fulfillment bao gồm: Cho Khách hàng ký gửi hàng hóa tại kho của chúng tôi, quản lý số lượng nhập xuất tồn bằng hệ thống phần mềm, nhận đơn hàng từ người đặt trên các nền tảng E-commerce, soạn đơn hàng, đóng gói, giao hàng đến người đặt hàng cuối cùng.
  • Khách hàng của chúng tôi là các Doanh nghiệp, Cá nhân bán hàng trên các nền tảng thương mại điện tử như Tiki, Lazada, Shopee, Tiktok,.... các nền tảng bán hàng online khác.
  • Tại N&H xác định rất rõ, sứ mệnh của chúng tôi là mang đến cho CBNV môi trường làm việc chuyên nghiệp, văn minh, đảm bảo chế độ chính sách phúc lợi cạnh tranh trên thị trường lao động, đào tạo và phát triển CBNV ngày càng hoàn thiện hơn; không ngừng cải tiến phát triển về công nghệ, dịch vụ để mang đến hiệu quả và sự hài lòng cao nhất cho khách hàng.
  • Tầm nhìn của chúng tôi trở thành nhà cung cấp dịch vụ Fulfillment trong Top 5 Nhà cung cấp lớn nhất tại Việt Nam. Vì vậy chúng tôi cần tuyển các ứng viên tiềm năng đồng hành cùng công ty.  Đến với N & H Logistics, bạn sẽ chung tay vào hành trình “Tạo dựng niềm tin và sự nghiệp từ uy tín” cho chính thương hiệu cá nhân của mình và thương hiệu chung của N&H Logistics!

Những nghề phổ biến tại N&H Logistics

Bạn làm việc tại N&H Logistics? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo N&H Logistics

N&H Logistics

Click để đánh giá