Tips: Provide a summary of the role, what success in the position looks like, and how this role fits into the organization overall.
Responsibilities
1. Provide support to the Director in delivering the company’s overall strategic objectives.
2. Provide administrative services including diary management, booking meetings, planning events, organizing travel and preparing travel itineraries, correspondence and prioritizing emails for the Director.
3. Event coordination/management, formal correspondence, relationship development and management.
4. Liaise with Staff for necessary follow up on queries/deadlines/requests and special functions instigated by the Director.
5. Provide administrative support in the delivery of assignments and initiatives on behalf of the Director as and when required.
6. Ensure all correspondence and relevant materials are produced in a timely and accurate manner.
7. Coordinate reports and documentation for meetings including: internal as well as meetings with outside partners.
8. Coordinate, attend, and take minutes for the meetings when required.
9. To conduct research/ analysis as directed by the Director
10. To produce reports for the Director as and when required.
11. Follow up on action points from meetings on behalf of the Director
12. Provide administrative support to the BOM in the follow-up and completion of
departmental work plans.
13. Other tasks assigned by the Director.
Qualifications
- Fluent English (listening, speaking, reading, writing).
- Bachelor degree majoring in Business Administration, Marketing, Finance or related fields
- Knowledge and experience in Project management/Finance is a plus
- At least 2 year experience in similar position.
- Self-starter, mature and high sensitive, well-organized, extremely detail-oriented, and assertive team player willing to take ownership of responsibilities, and possess a high level of positive energy and drive.
- Able to manage multiple priorities and set appropriate trace systems to track projects and work.
- Excellent time management, organizational, coordination, and communication skills (verbal and written).
- Excellent computer skills.
- Salary rank from 10,000,000 - 13,000,000 VND
Công Ty Cổ Phần Nhựa Tín Kim được thành lập trên cơ sở tiếp nối truyền thống chữ “Tín”. Thương hiệu của niềm tin và sự phát triển được công ty xây dựng hơn 15 năm trong các ngành:
❶ Thanh nhựa uPVC – Nhãn hiệu Builex:
▬ Đợc sản xuất trên dây chuyền hiện đại, sản phẩm thiết kế theo tiêu chuẩn Châu Âu EN 12608:2016
▬ Cấu trúc được thiết kế với nhiều gân tăng cứng nhằm tạo cho sản phẩm không bị biến dạng trong quá trình vận chuyển cũng như sản xuất và sử dụng.
▬ Cam kết bảo hành 10 năm đối với các trường hợp bị rạn nứt, biến đổi hình dạng, bong tróc, đổi màu.
▬ Đợc sản xuất chủ yếu bởi nguyên vật liệu nhập khẩu từ Mỹ, Nhật, Hàn Quốc.
❷ Màng co PVC:
➦ Là đơn vị uy tin sản xuất màng co PVC trên thị trường Việt Nam và Đông Nam Á hiện nay.
➦ Đáp ứng các loại màng PVC đảm bảo tiêu chuẩn môi trường đến các thị trường như Mỹ, EU, Nhật Bản.
➦ Các sản phẩm màng của Tín Kim: Màng PVC, Màng co lốc PVC, Màng áo bình PVC
❸ Hạt nhựa PVC: Hạt nhựa (PVC compound) được dùng trong các lĩnh vực:
➡ Ngành điện và phụ kiện: Dây cáp điện, ống luồn dây điện, đế âm tường và các phụ kiện khác.
➡ Ngành nước: ống nước và các phụ kiện cho ống nước.
➡ Lĩnh vực y tế: Dây lọc thận, lọc máu, gioăng kim tiêm,..
➡ Lĩnh vực khác: Giày dép, thanh định hình các loại (Profile)