Mô tả công việc
Overseeing the customer services teams
Training and managing Customer Service Assistants and Representatives
On-boarding and training new employees
Setting customer satisfaction targets and working with the team to meet targets consistently
Interacting with customers daily by answering their questions and directing them to the appropriate service for their needs
Creating customer loyalty programs to increase revenue and improve client retention
Establishing customer service policies and procedures
Staying updated on developments in the customer services field
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Attractive service charge
- Support 2 meals during the working shift
- Annual leave days, public holidays leave
- Yearly outing trips
- Luxury hotel in Hanoi
- Be part of a Dynamic team
- Best Benefit Scheme
Yêu cầu công việc
Hospitality Management or University Degree
At least 3 years experience at same position in Luxury & upscale Hotel
English proficiency, 3rd language is a plus
Dynamic leadership and engaging personality
Yêu cầu hồ sơ
Apply by Hoteljob.vn or submit application to REY Hotel
Phone number: 0963139086
Address: 14 P. Lý Nam Đế, Hàng Mã, Hoàn Kiếm, Hà Nội
Oceansoft Việt nam là một công ty hàng đầu cung cấp các giải pháp về thương mại điện tử cung cấp cho các đối tác tại Bắc Mỹ, Châu Âu và Châu Mỹ. Chúng tôi là chủ sở hữu về thương hiệu LitExtension.com store cung cấp Magento Extension và giải pháp Migraion được khách hàng quốc tế đánh giá là hiệu quả nhất hiện nay. Với đội ngũ chuyên viên có trình độ chuyên môn cao, tâm huyết với công việc , chúng tôi có định hướng phát triển lâu dài trong lĩnh vực thương mại điện tử.