Việc làm Oceansoft Việt Nam

Cập nhật 12/08/2024 04:47
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Oceansoft Việt Nam
Customer Service Executive (Japanese-Speaking)
Oceansoft Việt Nam
4 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

About Us

Salvia is a Singapore-based tech startup that connects millions of users worldwide with expert advisors on topics like love, relationships, psychology, family, and careers. Specializing in Astrology, Horoscope, Spirituality, and Tarot, our advisors offer accurate, insightful guidance to users globally through our app, which allows instant chat or call consultations. With a strong presence in markets such as the US, Europe, Japan, Taiwan, and more, Salvia is a small, agile team dedicated to delivering high-quality service and growing our products with passion and adaptability.

The Job

We are looking for a Japanese-speaking Customer Service Executive to join our team and support the Japanese market. This role is integral to ensuring a smooth, positive experience for our Japanese-speaking users by addressing inquiries and resolving app-related issues. As a key point of contact, you’ll handle customer support across channels like chat and email, while also collaborating with our team to enhance our users’ experience.

Key Responsibilities:

• Provide responsive, professional customer support via chat, email, and other platforms.

• Address customer inquiries and resolve product-related issues efficiently.

• Support Salvia Advisors by managing and resolving queries on the advisor platform.

• Assist in maintaining and managing user feedback on the App Store and Google Play reviews.

• Collaborate with team members to ensure high customer satisfaction and operational effectiveness.

• Identify and report recurring issues or suggestions to improve product quality and user experience.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements:

• Excellent proficiency in Japanese (equivalent to JLPT N2 or higher).

• Customer-oriented mindset with strong communication and interpersonal skills.

• Self-motivated and adaptable, with a problem-solving approach and the ability to remain calm under pressure.

• Experience in customer service or related roles is a plus but not required.

What We Offer:

• Competitive salary and comprehensive benefits.

• Full salary probation, Full SMUI, another allowance

• Opportunity to grow within a fast-paced, international startup environment.

• Working hours: Monday to Friday, 9:00 am – 6:00 pm.

• Office location: E-town Central, 11 Doan Van Bo, District 4, HCM.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Oceansoft Việt Nam
Oceansoft Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 34 Hoàng Cầu Mới, Phường ô Chợ Dừa, Quận Đống đa, Hà Nội

Oceansoft Việt nam là một công ty hàng đầu cung cấp các giải pháp về thương mại điện tử cung cấp cho các đối tác tại Bắc Mỹ, Châu Âu và Châu Mỹ. Chúng tôi là chủ sở hữu về thương hiệu LitExtension.com store cung cấp Magento Extension và giải pháp Migraion được khách hàng quốc tế đánh giá là hiệu quả nhất hiện nay. Với đội ngũ chuyên viên có trình độ chuyên môn cao, tâm huyết với công việc , chúng tôi có định hướng phát triển lâu dài trong lĩnh vực thương mại điện tử.

Những nghề phổ biến tại Oceansoft Việt Nam

Bạn làm việc tại Oceansoft Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Oceansoft Việt Nam

Oceansoft Việt Nam

Click để đánh giá