Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
PERFORMANCE (40%)
a) In charge of pricing and quotation:
- Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
- Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
- Offer quotation to customer/agent according to guidance.
- Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
- Input revenue into e-FMS and other systems if required.
- Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
- Manage cost/revenue, report for P&L as request.
- Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.
b) Project report:
- Send email to product teams to complete necessary data as template.
- Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
- Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
- Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.
CUSTOMER SATISFACTION (15%)
- Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
- Good communication and building relationship
- Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any
OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)
- Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
- Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
- Teamwork efficiency: support and back up for other team members.
Yêu Cầu Công Việc
JOB REQUIREMENTS
- University degree, major in the relevant fields.
- English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
- Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
- Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
- Customer – oriented, planning, organizing & supervising
- 3-6 months experience in sales intern position.
- Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 40
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH đầu tư và tư vấn ONECLICK thành lập ngày 05/04/2012 và chính thức triển khai mảng tín dụng tiêu dùng từ 01/03/2019 với phương châm là Điểm tựa tài chính cho khách hàng, cung cấp những sản phẩm dịch vụ và giải pháp tài chính đáng tin cậy và hiệu quả nhất.
Với đội ngũ nhân viên, chuyên viên được đào tạo bài bản và có nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực tài chính, chúng tôi luôn tự tin có thể mang đến cho khách hàng sự hài lòng nhất thông qua các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi.
7 Năm kinh nghiệm hoạt động tài chính cho vay tiêu dùng khối khách hàng cá nhân.
7 Năm kinh nghiệm triển khai các sản phẩm tính chấp các công ty tài chính:Mirae Asset, FE Credit, Viet- credit, Tpbank, Prudential Finance...
Từng hoạt động, hợp tác với những sản phẩm ưu việt, thị trường rộng lớn và đảm bảo tính chính xác của khách hàng. Đem những khách hàng tốt nhất đến với doanh nghiệp và tổ chức