Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
- A Live Chat Agent will play a crucial role in providing exceptional customer support and assistance through chat-based interactions. Your excellent communication skills, problem-solving abilities, and commitment to delivering outstanding service will be key in ensuring a positive experience for our customers.
- Engage with customers via chat to provide information, answer inquiries, and resolve issues promptly and professionally.
- Liaising between guests and partners to resolve issues of light complexity via live chat and messaging on various topics such as address changes, name changes, bank account changes, and complaint handling....
- Providing accurate, valid, and complete information by using the appropriate tools, methods, and processes.
- Reporting serious cases or inconsistent situations immediately.
- Ensuring a high level of customer service and creating a positive guest experience.
- Proactively updating information and knowledge about customer service.
- Provide feedback on common customer issues or suggestions for process improvement and report technical issues as needed.
Yêu Cầu Công Việc
Key requirements
- Customer service industry experience: tourism, hotel reception staff, call center/helpdesk, restaurant service, other direct customer service experience, heavy emphasis on tourists/foreigners
- Customer centric mindset
- Ability to talk and have the personality that is energetic and not overly shy
- Able to communicate clearly
- Basic English a plus
- Basic German a plus
- General knowledge: person should know where Germany is on the map, other general knowledge about the world (we can do some testing)
Additional requirements
- Good typing speed in Vietnamese (>40 WPM)
- Perfect writting in Vietnamese
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Trung học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Video Tuyển Dụng
Công ty TNHH đầu tư và tư vấn ONECLICK thành lập ngày 05/04/2012 và chính thức triển khai mảng tín dụng tiêu dùng từ 01/03/2019 với phương châm là Điểm tựa tài chính cho khách hàng, cung cấp những sản phẩm dịch vụ và giải pháp tài chính đáng tin cậy và hiệu quả nhất.
Với đội ngũ nhân viên, chuyên viên được đào tạo bài bản và có nhiều kinh nghiệm trong lĩnh vực tài chính, chúng tôi luôn tự tin có thể mang đến cho khách hàng sự hài lòng nhất thông qua các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi.
7 Năm kinh nghiệm hoạt động tài chính cho vay tiêu dùng khối khách hàng cá nhân.
7 Năm kinh nghiệm triển khai các sản phẩm tính chấp các công ty tài chính:Mirae Asset, FE Credit, Viet- credit, Tpbank, Prudential Finance...
Từng hoạt động, hợp tác với những sản phẩm ưu việt, thị trường rộng lớn và đảm bảo tính chính xác của khách hàng. Đem những khách hàng tốt nhất đến với doanh nghiệp và tổ chức