Mô tả công việc
KAM plays a pivotal role in managing and nurturing relationships with key clients; acts as the primary point of contact, understanding client needs, and ensuring customer satisfaction; develops strategic account plans, identifies growth opportunities, and negotiates contracts.
Objectives:
• Drive the aligned sales turnover through the assigned customers.
• Build and develop good relationships with assigned accounts. Capture and solve occurred issue(s) relating to the respective accounts.
• Build up strategy planning and execute plans.
• Study and capture information on customers (at present and in future), competitors and information on industrial fields relating to the flexible packaging industry.
To execute all supporting activities of job requirements toward “safely producing the highest quality products and complying with legal requirements”.
Yêu cầu công việc
Knowledge:
• Graduated from a comparable university
• Experience in the packaging industry/FMCG sector; business analysis position; including sales, marketing, business development and product management
Experience: 3-5 /years:
• At least two years of experience at the same level
• Have strong analytical skills, excellent leadership abilities and exceptional customer service skills
• Strong commercial and business acumen; commercially aware, highly motivated, and goal-oriented
Other Requirement:
• Good command of both the local and English languages, both spoken and written.
• Customer-focused and capable of driving activities that increase customer satisfaction.
• Ability to identify and capitalize on opportunities for growth and profitability.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Công ty Cổ phần One Group ( Trung tâm chăm sóc sức khỏe cho mẹ và bé Wikimom) tiền thân là chuỗi siêu thị Mart24h hàng tiêu dùng và hàng mẹ và bé. Chúng tôi đã có 2 năm kinh nghiệm thực chiến kênh bán hàng offline và online hàng cho mẹ và bé. Với mong muốn chăm sóc cho 10 triệu bà mẹ bỉm sữa tại Việt Nam. Và tạo môi trường làm việc tốt tăng thu nhập cho nhân viên.