Mô tả công việc
- Manage project timelines to ensure timely completion.
- Resolve various issues related to customer user experience.
- Advise and address all customer inquiries before, during, and after the sale.
- Act as a “bridge” between customers and the internal team for organizing meetings and financial planning.
- Collaborate with the team to plan and implement seasonal promotional campaigns to attract customers.
- Perform other professional tasks as required by the Sales Manager.
Yêu cầu công việc
- Age: 24- 35
- Preferred: Experience in Sales or Customer Service in the software field
- Basic proficiency in office software
- Presentation skills (strong ability to articulate issues) and communication skills for working with business clients
- Education: College or university degree
Quyền lợi
- Initiative bonus, campaign bonus
- Unlimited total income (Fixed salary up to 15 million + incentive commitment over 10%)
- Equipped with computer, phone allowance, business trip allowance
- Opportunity to travel
- Enjoy full benefits: Insurance, birthday, holiday bonus, travel, health care, periodic vacation
- Social welfare regimes: Health insurance, social insurance, and unemployment insurance are covered according to the provisions of the labor law.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-23 00:00:03
Curnon tự hào là thương hiệu đồng hồ thời trang hàng đầu của Việt Nam.
“Curnon” có nghĩa là “Why not?” và cũng chính là tinh thần chúng tôi muốn truyển tải tới các bạn trẻ và chứng minh rằng người Việt Nam cũng có thể tạo ra được những sản phẩm tuyệt vời và chia sẻ cho xã hội – cộng đồng những giá trị đích thực.
Với tầm nhìn trở thành một thương hiệu thời trang phụ kiện hàng đầu, Curnon đang tìm kiếm những bạn trẻ năng động và nhiệt huyết cùng đồng hành trên con đường ấy.