Mô tả công việc
- Assist in phone and online booking an appointment.
- Manage phone calls and provide advice on approaching the clinic – book appointments;
- Regist arriving patients and guide patients to the treatment rooms;
- Support and guide patients to reach their examination room;
- Handling the situation that arises by proactively communicating with patients and colleagues;
- Performing cashier-related functions like updating the customer's prepaid account;
- To know the workflow, policy, payment process and service products of the clinic inside out to advise patients about it when necessary;
- Understanding pricing regulations and following promotional/discounting strategies;
- To arrange and update the clinic’s status, daily check whether the additional patients can be examined;
Yêu cầu công việc
- College or University Degree is preferred;
- At least 3 to 4 years in Medical/Service/Reception
- Good command of English (Must)
- Strong communication skills;
- Customer service orientation;
- Well-organized and multi-tasking abilities;
- Problem-solving skills;
- Have the spirit of learning, working actively
- Capable of working overtime;
- Having the spirit of teamwork and flexibility
- Good use of office equipment (such as computers, printers, desk phones, and other work support software...);
Quyền lợi được hưởng
- Yearly bonus base on business efficiency
- Get periodic health checks according to company policy
- Health Insurance
- Performance review once a year
- Discount promotion for staff and relatives up to 60%
- Young, friendly and professional working environment
- Being trained and developed professional skills, career
- Exciting company events: Embark on summer trips, annual parties, team-building activities, and so much more fun are waiting for you.!
Công ty cổ phần Quản lý và khai thác Toà nhà VNPT(PMC) là công ty hoạt động trong lĩnh vực bất động sản, quản lý và khai thác các cao ốc văn phòng, chung cư cao cấp. Hiện nay, công ty đang Quản lý các Toà nhà như VNPT TOWER (57 Huỳnh Thúc Kháng), VTN TOWER(30 Phạm Hùng).... PMC luôn lấy sự hài lòng của Khách hàng là động lực làm việc, không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ một cách tận tâm và tinh tế. Với nỗ lực của từng nhân viên, chúng tôi mong muốn "cân bằng lại một chút những gì cuộc sống đã lấy mất của khách hàng" và "tạo nên khoảnh khắc PMC", cung cấp và hỗ trợ một không gian làm việc với tiêu chuẩn của các Tòa nhà cao ốc trên thế giới. Mục tiêu của chúng tôi là xây dựng PMC trở thành Công ty chuyên nghiệp trong lĩnh vực Quản lý và khai thác bất động sản với tiêu chuẩn quốc tế, nghiên cứu tư vấn quản lý bất động sản, sàn giao dịch bất động sản, đào tạo quản lý bất động sản…