Mô tả công việc
- Welcome guests by creating an engaging atmosphere, provide high quality services
- Positively surprise guests at the right moments, through small or large gestures and acts of kindness
- Give guests personalized recommendations in order to optimize overall guest satisfaction
- Take initiative in investigating low scores or negative guest feedback related to concierge services
- Report guests feedbacks and issues to superiors in order to find a prompt and best solution
- Acquire professional knowledge about suggestive selling and upselling techniques and train these skills to your teams
- Make sure that the team knows how to handle guests mail, messages, fax, parcels and special deliveries in a prompt and professional manner, adhering to resort’s established procedures
- Make sure that guest phone calls and emails are handled in a prompt and professional manner
- Collab and ensure third party companies provide on a regular basis to ensure they live up to Regent standards
- Ensure guest are provided with smooth pickup/drop off services and Assign transportation schedule according to business needs
- Perform any other duties that may be assigned by the management from time to time
Quyền lợi được hưởng
- Appealing remuneration including service charge as revenue (100% salary and service charge during probation period)
- 14 annual leave, 2 days off per week
- Relocation, repatriation and home leave allowance
- Rest and relaxation: 2 million per 3 service months
- Accommodation, uniforms, transportation, and meals are provided
- International working environment
- Insurance as labor law
- Healthcare insurance for personnel for at least 6 service months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits will be discussed during the interview
Yêu cầu công việc
- Bachelor’s Degree or Diploma in Hotel Management, Training or related field.
- 1-2 year experience or an equivalent combination of education and experience.
- Knowledge of teaching methods.
- Proficient in MS Office
- Strong ethics and reliability.
- Demonstrated ability to interact with employees and third parties at all levels.
- Problem-solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
Yêu cầu hồ sơ
- Kindly send your CV to our email: recruitment.regentpq(at sign)ihg.com
- Hotline: 0919 290 709 (Brio)
Công ty cổ phần Quản lý và khai thác Toà nhà VNPT(PMC) là công ty hoạt động trong lĩnh vực bất động sản, quản lý và khai thác các cao ốc văn phòng, chung cư cao cấp. Hiện nay, công ty đang Quản lý các Toà nhà như VNPT TOWER (57 Huỳnh Thúc Kháng), VTN TOWER(30 Phạm Hùng).... PMC luôn lấy sự hài lòng của Khách hàng là động lực làm việc, không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ một cách tận tâm và tinh tế. Với nỗ lực của từng nhân viên, chúng tôi mong muốn "cân bằng lại một chút những gì cuộc sống đã lấy mất của khách hàng" và "tạo nên khoảnh khắc PMC", cung cấp và hỗ trợ một không gian làm việc với tiêu chuẩn của các Tòa nhà cao ốc trên thế giới. Mục tiêu của chúng tôi là xây dựng PMC trở thành Công ty chuyên nghiệp trong lĩnh vực Quản lý và khai thác bất động sản với tiêu chuẩn quốc tế, nghiên cứu tư vấn quản lý bất động sản, sàn giao dịch bất động sản, đào tạo quản lý bất động sản…