Việc làm Quản lý và khai thác Toà nhà VNPT

Cập nhật 12/10/2024 21:22
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN QUẢN LÝ VÀ KHAI THÁC TÒA NHÀ VNPT
Night Receptionist
Quản lý và khai thác Toà nhà VNPT
45 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Cam Lâm - Khánh Hòa

Mô tả công việc

TASKS CLARIFYING

• Provides guests with assistance at the front desk during the check-in and check-out processes and throughout their stay.

• Greet guests, guide guests to check in, check out, and answer information related to the resort's products and services.

• Grasp information about customers' special requests to serve promptly. Keeps current on resort accommodations, services and area attractions.

• Stays current with developments in the Resort and Promote the Radisson Rewards Program and provide recognition and benefits to all present members.

• Responsible for checking and updating all information of guests who have checked in to the software and system.

• Responsible for checking and comparing information on room rates, room types, etc. between the guest's booking records and the system, correcting and reporting to superiors or related departments if detecting discrepancies.

• Responsible for coordinating with relevant departments to handle arising and requests of guests during the night shift.

• Responsible for checking the expenses incurred by the guests at the end of the day, comparing them with the management system software, storing the documents in the guest's file.

• Responsible for performing the "end" of the day on the management software.

• Perform check-in and prepare guest check-out the next day.

• Responsible for checking and sending relevant reports (revenue reports...).

• Adhering to credit control processes, processes customer credit at check-in in accordance with hotel policy.

• Follows hotel policy on cash banks – at all times adheres to credit limits and procedures as set down by the Financial Controller.

• Handling foreign currencies and rely on their exchange rates in order to provide foreign exchange services to guests.

• Identifies and records special billing instruction and notifies Accounting.

• Creates 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! Experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations.

• Attends any training programs as directed or requested.

• Perform other tasks as assigned by superiors.

Quyền lợi được hưởng

• Working with an international corporation

• Highly competitive environment, many promotion opportunities

• Attractive service fee

• Gasoline support

• Accommodation support for employees living far away

Yêu cầu công việc

• Intermediate or higher graduation.

• Specialization: Hotel and restaurant management, accounting, service, ...

• Have at least 02 years of in the same position.

• Fluent English communication.

• Computer: Proficient in office computer.

• Other skills: communication, arrangement, presentation, problem solving, handling customer complaints.

• Characteristics: good health, honesty, enthusiasm, support, creativity in work, responsibility.

• Knowledge: Have good knowledge of basic resort, hotel and restaurant products and services.

Yêu cầu hồ sơ

Send CV / Or submit application at security gate

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN QUẢN LÝ VÀ KHAI THÁC TÒA NHÀ VNPT
Quản lý và khai thác Toà nhà VNPT Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Toà nhà VNPT số 57 phố Huỳnh Thúc Kháng, Phường Láng Hạ, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Công ty cổ phần Quản lý và khai thác Toà nhà VNPT(PMC) là công ty hoạt động trong lĩnh vực bất động sản, quản lý và khai thác các cao ốc văn phòng, chung cư cao cấp. Hiện nay, công ty đang Quản lý các Toà nhà như VNPT TOWER (57 Huỳnh Thúc Kháng), VTN TOWER(30 Phạm Hùng).... PMC luôn lấy sự hài lòng của Khách hàng là động lực làm việc, không ngừng nâng cao chất lượng dịch vụ một cách tận tâm và tinh tế. Với nỗ lực của từng nhân viên, chúng tôi mong muốn "cân bằng lại một chút những gì cuộc sống đã lấy mất của khách hàng" và "tạo nên khoảnh khắc PMC", cung cấp và hỗ trợ một không gian làm việc với tiêu chuẩn của các Tòa nhà cao ốc trên thế giới. Mục tiêu của chúng tôi là xây dựng PMC trở thành Công ty chuyên nghiệp trong lĩnh vực Quản lý và khai thác bất động sản với tiêu chuẩn quốc tế, nghiên cứu tư vấn quản lý bất động sản, sàn giao dịch bất động sản, đào tạo quản lý bất động sản…   

Những nghề phổ biến tại Quản lý và khai thác Toà nhà VNPT

Bạn làm việc tại Quản lý và khai thác Toà nhà VNPT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Quản lý và khai thác Toà nhà VNPT

Quản lý và khai thác Toà nhà VNPT

Click để đánh giá