In charge of delivering and implementing product business strategy, formulating sales (SI/SO) guidelines, managing the product lifecycle, and integrating the functional departments to ensure the implementation of the business strategy and management execution
Main responsibilities:
Product business strategy formulation: manage sales strategies in the region, formulate sales (SI/SO) guidelines; Execute and implement various functional management strategies based on strategic coordination; TOP channel customer sales management to support the branch's annual business goals
Product operation:
Manage product lineup activities; manage new product launches and product transitions for the product area involving other departments as required
Formulate core channel breakthrough strategies and implement them
Utilize the product assortment to actively promote product areas at trade/consumer shows within the brand's and TCL's objectives and guidelines
Monitor and steer stock availability of products
Manage and resolve product queries to ensure correct information is supplied to the sales force and other departments as required
Formulate and manage retail SO strategies for key models
Product portfolio and planning, technical support for branches
Work closely with the training teams to promote internal and external training activities with key focuses on the product area
Create and manage product features and descriptions to enable sales and marketing departments to create documentation and collateral
Relationship:
Closely working with HQ for product management
Build and maintain positive and productive relationships with key stakeholders
Facilitate cooperation with Marketing, Sales, Planning & Logistic DepartmentsYêu Cầu Công Việc
3 - 5 years of experience in AC Product Sales or Product Marketing experience
Product Management experience
Brand and Product knowledge
Fluent communication skill in English or Chinese (verbal and written) is a must
Experienced professional with a full understanding of specialized areas; resolves a wide range of issues in creative ways
Works on problems of diverse scope where analyzing data requires evaluating identifiable factors. Demonstrates good judgment in selecting methods and techniques for obtaining solutions
Supervises mentoring and coaching for team members
Bachelor's degree, or Master's degree;Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Công tác phí
Phụ cấp thâm niên
Nghỉ phép năm
CLB thể thao
Công ty chuyên Tư Vấn,Thiết Kế & Thi Công Bộ Nhận Diện Thương Hiệu cho các đơn vị trong và ngoài nước chính thức được thành lập vào ngày 27 tháng 2 năm 2020. Là một trong những doanh nghiệp hoạt động trong lĩnh vực quảng cáo, tiêu biểu như: tư vấn thiết kế, sản xuất và thi công lắp đặt bảng biển,…
Với nhiều năm hình thành và phát triển BAZANAD thấu hiểu rằng: Thương hiệu là một những tài sản lớn nhất của doanh nghiệp và việc lựa chọn một đối tác với vai trò đồng hành và phát triển tài sản của doanh nghiệp là một sự lựa chọn không hề đơn giản. Kiến Trẻ tin tưởng rằng với trang thiết bị máy móc, đội ngũ nhân sự được đào tạo bài bản, giàu kinh nghiệm và đầy nhiệt huyết với nghề thì chúng tôi sẽ luôn đáp ứng được các yêu cầu của khách hàng về chất lượng sản phẩm, về tiến độ thực hiện.