Việc làm Quốc Tế Bắc Sài Gòn - SNI

Cập nhật 16/09/2024 11:25
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ BẮC SÀI GÒN
Assistant Brand Manager (Foods)
Quốc Tế Bắc Sài Gòn - SNI
6 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 28/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

- Assist the Brand Manager in executing the Marketing Plan for New category by coordinating with Sales and Trade Teams to carry out effective campaigns, and achieve strong brand growth.

- Support and execute the Brand Manager in planning for Annual Marketing and Communication, launching..

- Analyze market situations, internal sales performance, consumer insights, market trends, and competitors’ movements... to identify brand opportunities and issues, and understand unmet needs for brand planning.

- Liaise closely with Agencies for branding and consumer communication activities (Including both ATL and BTL activities, such as TVC, digital, activation, sampling, OOH, and POSM…).

- Lead brand planning and execution, strong management for ATL and BTL activities to ensure excellent execution.

- Get close to customers/consumers via frequent market visits.

- Conduct market or consumer research with research houses to explore consumer insights, fine-tune product concepts, and amplify new market trends.

- Be able to work well with cross functions to drive sales and build the brand.

- Lead cross functions (supply chain, purchasing, sales, trade marketing) to run the NPD process: sales forecasting, stock management, and sales movements... to ensure the launch's success in Vietnam.

- Management of PnL and marketing budgets within agreed targets.

- Follow up and control Marketing expenses.

- Smoothly cooperate with other Departments to handle tasks related to the brand in charge.

- Other tasks assigned by the line manager.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's Degree in Marketing, Business Administration, Economics, or related major.
  • At least 3-year experience in the same position, within the FMCG, foods industry is a big plus.
  • Strong at brand management, consumer understanding, and creative & strategic knowledge.
  • Ability to multi-task and be proactive & independent in a fast-paced, ownership in dynamic environment.
  • Good written and oral communication, presentation, and negotiation skills in English and Vietnamese.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
6 Đường Lê Thánh Tôn, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo
CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ BẮC SÀI GÒN
Quốc Tế Bắc Sài Gòn - SNI Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Ô 102-104, Đường D16, Khu Dân Cư Việt - Sing, KP4, Phường An Phú, Thành phố Thuận An, Tỉnh Bình Dương

Được thành lập từ năm 2004, Công ty Cổ phần Quốc tế Bắc Sài Gòn (“SNI”) là một trong những Công ty tiên phong trong lĩnh vực xây dựng khu Biệt thự nghỉ dưỡng cho chuyên gia Nước ngoài tại Bình Dương, với thế mạnh dựa trên sự am hiểu địa phương cùng với đội ngũ nhân viên trẻ, nhiệt tình, năng động và đội ngũ cố vấn nước ngoài có nhiều năm kinh nghiệm trong lĩnh vực Bất động sản. Điều này đã giúp cho Công ty xây dựng được một nền tảng và tên tuổi trong thị trường Bất động sản đầy năng động và thách thức tại Bình Dương.

Những nghề phổ biến tại Quốc Tế Bắc Sài Gòn - SNI

Bạn làm việc tại Quốc Tế Bắc Sài Gòn - SNI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Quốc Tế Bắc Sài Gòn - SNI

Quốc Tế Bắc Sài Gòn - SNI

Click để đánh giá