Mô tả công việc
• Organizational Effectiveness: Review and improve organizational effectiveness by developing efficient processes, overseeing employees, establishing a highly motivational work environment, and implementing innovative changes.
• Quality Assurance: Ensure the resort adheres to company standards for excellence and quality in all aspects of operations.
• Business Expansion: Seek out opportunities for expansion and growth by developing new business relationships and partnerships.
• Stakeholder Relations: Manage external relationships with staff benefit representatives, applicants, government officials, and local community members to maintain positive relationships and enhance the resort's reputation.
• Guidance and Feedback: Develop professional training strategies for employees. Directly train and guide Heads of Departments (HODs) to strengthen management skills and soft skills, bringing professionalism and overall success to the resort.
• Build a KPI system for the Company's departments
...
Quyền lợi được hưởng
1. Salary: negotiable according to ability
2. Professional working environment
3. Enjoy welfare benefits in accordance with company regulations
Yêu cầu công việc
Bachelor‘s degree in Hospitality Management, Business Administration, or a related.
Over 5 years of progressive leadership experience in the hospitality industry, with a proven track record of managing successful operations.
Strong financial acumen, including budgeting, forecasting, and cost control.
Exceptional interpersonal, communication, and negotiation skills.
Ability to inspire and lead a diverse team to deliver exceptional results.
In-depth knowledge of industry trends, market dynamics, and guest preferences.
Proficiency in hotel management software and Microsoft Office Suite.
Certification from relevant industry associations is a plus.
Yêu cầu hồ sơ
Yêu cầu hồ sơ
1. CV profile
2. Curriculum vitae
3. Related qualifications and certificates
4. Reference information
Được thành lập từ năm 2003, tính đến nay hệ thống khách sạn của CÔNG TY CỔ PHẦN QUỐC TẾ TẬP ĐOÀN KHÁCH SẠN A25 đã có hơn 20 năm phát triển với hơn 60 khách sạn khắp cả nước. Hệ thống khách sạn A25 được phân bố tập trung ở khu vực trung tâm thành phố, cạnh trung tâm thương mại lớn. Với hơn 2.000 phòng được trang bị hiện đại, tiện nghi tại trung tâm của các thành phố lớn nhất Việt Nam là Hà Nội, Hạ Long, Đà Nẵng, Đà Lạt và Hồ Chí Minh. Ngoài ra hệ thống khách sạn A25 còn có các chi nhánh tại nước ngoài như Berlin - Cộng hòa liên bang Đức đạt tiêu chuẩn 3 sao.
Hệ thống khách sạn A25 - sự lựa chọn hoàn hảo cho chuyến đi của bạn!
Review Tập Đoàn Khách Sạn A25
Công ty áp doanh thu trên trời, k thực tế với khả năng kinh doanh, cuối tháng, cơ sở làm việc k đạt doanh thu là trừ tiền doanh thu tất cả nhân viên
Chuỗi khách sạn này vận hành theo kinh nghiệm của nhân sự cũ và mối quan hệ riêng chứ ko có theo cái chuẩn nào
A25 được vận hành ko bằng luật lao động. Mọi điều được quy định trong luật lao động của Việt Nam đều không được thực hiện