Mô tả công việc
Work closely with the hiring manager to understand the operation and current situation of store staff
Implement the plan external recruitment strategy to ensure achieve TA's goal;
Improve effectiveness and success in recruiting, retaining and engaging employees.
Work with Employer Branding Team to enhance the talent pool;
In charge of hotline and answering questions related to recruitment on channels;
Track and make reports to optimize conversion rate for Store Recruitment.
Perform other tasks as assigned by Line Manager.
Yêu cầu công việc
Knowledge of full-cycle recruiting and employer branding techniques.
At least 1 year of experience in FnB, CVS and chain store mass recruitment. (Must)
Interviewing skill;
Can-do attitude, result-oriented, eager learning;
Good sense of caring people and company culture;
Strong logical thinking/problem-solving skill;
Adaptability: be able to adapt to changing requirements and work in a fast-paced environment.
Quyền lợi được hưởng
100% salary in 2 months of probation.
Special health insurance package of GS25.
12 annual leaves/year.
13th-month Salary, KPIs bonus
Company's computer provided
Working in a dynamic and fast-growing environment with many opportunities for promotion and development.
Small holiday bonuses + birthday gifts
Teambuilding, happy hour
Free items at the office (tea, coffee,...)
Convenient sales facilities right at the office
Công ty Cổ phần Sabre Việt Nam (Sabre VN) tiền thân là Công ty Phân phối toàn cầu ABACUS Việt Nam, thành lập năm 1995 tại Hà Nội.
Các ngành nghề hoạt động của Sabre VN bao gồm:
- Thiết lập hệ thống đặt chỗ và các dịch vụ có liên quan thông qua hệ thống phân phối toàn cầu Sabre.
- Hoạt động dịch vụ liên quan đến các cuộc gọi. Chi tiết: Dịch vụ trả lời điện thoại.
- Dịch vụ viễn thông giá trị gia tăng (không có hạ tầng mạng).
Công ty Cổ Phần Sabre Việt Nam là đơn vị thành viên của Vietnam Airlines, hoạt động trong các lĩnh vực chính sau: - Tiếp thị, phân phối các sản phẩm và dịch vụ của hệ thống phân phối toàn cầu Sabre cho các khách hàng (Là các Công ty du lịch, đại lý lữ hành) phục vụ công tác đặt chỗ, xuất vé cho các Hãng hàng không và các dịch vụ phi hàng không liên quan khác. - Cung cấp dịch vụ Chăm sóc khách hàng cho Vietnam Airlines và các đối tác, bạn hàng trên thị trường.