Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Reporting & Analysis
- Work on data Collection systems, Management Information System (MIS), data analytics and other strategies that optimize statistical efficiency and quality
- Regularly monitor the Collection portfolios to ensure delivering highest portfolio performance.
- Analyse performance records/KPI, interpret results of overall and recommend promotion or
change of Collection strategy if any.
- Coordinate with other related functions to implement strategic changes in Collection Operation,
including technical development with IT Department.
- Capable of meeting deadlines while delivering accurate outcomes.
- Strong knowledge of SQL, Excel and Analysis tools such as Power Query (M-Query), Power BI for
collecting, analysing, evaluating and reporting data in order to enhance Collection performance
Allocation & Incentive scheme
- Have good understanding of allocation rules for Phone and Field Collection and execute daily
and monthly allocation to staff levels.
- Have ability to build incentives scheme for Collection (including incentive calculations for the
Collections division).
Project Management
- Participate in the development of system or changes of Collection Strategy as Project Manager
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Computer Science, Marketing Analytics, Business, Statistics or other related
studies; or equivalent work experience
- 2+ years' experience in similar or equivalent position
- Experience and knowledge of consumer financing industry and collection as a preferred.
- Strong analytical skills with ability to deliver insightful ideas, excited to draw findings from figures.
- Excellent interpersonal skills with the ability to communicate clearly and persuasively
- Detail-oriented with strong organizational and project management skills.
- Ability to work under pressure and to tight deadlines
- Proactive, dynamic, adaptable and flexible approach according to business needs
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Sabre Việt Nam (Sabre VN) tiền thân là Công ty Phân phối toàn cầu ABACUS Việt Nam, thành lập năm 1995 tại Hà Nội.
Các ngành nghề hoạt động của Sabre VN bao gồm:
- Thiết lập hệ thống đặt chỗ và các dịch vụ có liên quan thông qua hệ thống phân phối toàn cầu Sabre.
- Hoạt động dịch vụ liên quan đến các cuộc gọi. Chi tiết: Dịch vụ trả lời điện thoại.
- Dịch vụ viễn thông giá trị gia tăng (không có hạ tầng mạng).
Công ty Cổ Phần Sabre Việt Nam là đơn vị thành viên của Vietnam Airlines, hoạt động trong các lĩnh vực chính sau: - Tiếp thị, phân phối các sản phẩm và dịch vụ của hệ thống phân phối toàn cầu Sabre cho các khách hàng (Là các Công ty du lịch, đại lý lữ hành) phục vụ công tác đặt chỗ, xuất vé cho các Hãng hàng không và các dịch vụ phi hàng không liên quan khác. - Cung cấp dịch vụ Chăm sóc khách hàng cho Vietnam Airlines và các đối tác, bạn hàng trên thị trường.