Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Take responsibility for inquiries from customers and support District Sales Executive to secure the business opportunities.
- Perform the best customer service to ensure high customer satisfactions.
- Manage monthly delivery of key reports to District Sales Manager
- Provide rates and pricing support
- Monitor sales tasks and ensure the fulfillments
- Responsible for CRM (Customer Relationship Management system) inputs and updates.
- Corporate and work with other branches related to any sales’ issues
- Work on various strategic projects to align with company initiatives and support business development efforts throughout branch
- Potentially support sales with customer interactions which may include external interactions
- Assist District Sales Manager in updating and monitoring business opportunities.
- Assist District Sales Manager in running Sales weekly meeting and take the minutes
- Organize sales events to drive existing and new customer engagement
- Manage to update company visitors and arrange meeting schedules with sales team
- Attend training & development sessions to understand the requirements of Sales
- Organize training sessions related to Sales for your branch, as directed by the District Sales Manager.
- Ensure updated marketing materials are accessible to Sales team and create customer-focused PowerPoint presentations from various marketing material. Work with Corporate Marketing team for customized content when needed.
- Take up additional tasks, as required, in support of Company’s need.
Yêu Cầu Công Việc
- University degree or equivalent business qualifications.
- Oral and Written Chinese language or Korean language is an advantage
- Be proficient in Excel, Power Point and Word
- Good communication in both English and Vietnamese
- Strong problem solving, organizational, and interpersonal skills
- Ability to work productively both individually and in a team environment.
- Sense of urgency for goal achievement
- Strong rapport and relationship building focused
- Influences others to action
- Self-motivated with ability to work in a fast paced and constantly changing environment.
- Comfortable with regular data entry on a laptop computer
- Good communication in both English and Vietnamese
- Able to work well in team, under high pressure and tight deadline.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Sabre Việt Nam (Sabre VN) tiền thân là Công ty Phân phối toàn cầu ABACUS Việt Nam, thành lập năm 1995 tại Hà Nội.
Các ngành nghề hoạt động của Sabre VN bao gồm:
- Thiết lập hệ thống đặt chỗ và các dịch vụ có liên quan thông qua hệ thống phân phối toàn cầu Sabre.
- Hoạt động dịch vụ liên quan đến các cuộc gọi. Chi tiết: Dịch vụ trả lời điện thoại.
- Dịch vụ viễn thông giá trị gia tăng (không có hạ tầng mạng).
Công ty Cổ Phần Sabre Việt Nam là đơn vị thành viên của Vietnam Airlines, hoạt động trong các lĩnh vực chính sau: - Tiếp thị, phân phối các sản phẩm và dịch vụ của hệ thống phân phối toàn cầu Sabre cho các khách hàng (Là các Công ty du lịch, đại lý lữ hành) phục vụ công tác đặt chỗ, xuất vé cho các Hãng hàng không và các dịch vụ phi hàng không liên quan khác. - Cung cấp dịch vụ Chăm sóc khách hàng cho Vietnam Airlines và các đối tác, bạn hàng trên thị trường.