Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
QA(OPS) will be directly responsible for tasks including (but not limited to):
- Ensuring Quality Monitoring is done to improve overall quality performance across the project based on the quality standards.
- Providing feedback and coaching based on quality audits, complaints, and patient/doctors’s satisfaction.
- Training agent on soft skills, call handling, ticket handling, and communication skills.
- Providing report and analysis on quality progress to Manager/Head.
- Training agent on new implementations and process changes.
- Analyze the root cause of the issue and able to design an action plan.
- Document Contact Center quality concerns and trends for procedural changes, recommendations, and training.
- Provide information to assist in the performance feedback (from Supervisors to Agents) and to increase motivation concerning Contact Center quality concerns.
- Manage team performance to achieve KPIs of CSAT, CQM.
- Participating in internal & external calibrations.
- Ensuring that internal policies, procedures, and compliance regulations are being followed
- Identifying operational / training issues and helping team in fixing these gaps.
- Support team to build SOP.
- Support ad-hoc audits.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 1-year experience QA/ QC in customer service/ call center/ contact center environment.
- Good at English.
- Intermediate to advanced reporting skills.
- Excellent ability to identify and analyze data for trends.
- Experience in providing performance feedback.
- Experience managing and driving team calibration to QA requirement.
- Willing to travel across HCMC and provinces to perform center audits.
- Pro-active, hardworking and detail oriented.
- Be able to adapt to the needs of a growing business through ad-hoc support and/or changes to the work requirements.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 14 Tr - 18 Tr VND
Công ty Cổ phần Sản xuất và Xuất khẩu Quế hồi Việt Nam (VINASAMEX., JSC) được thành lập năm 2012, dựa trên 10 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực sản xuất quế và hoa hồi
của ban lãnh đạo công ty.
Đây là Doanh nghiệp hàng đầu tại Việt Nam có uy tín trên thị trường trong lĩnh vực chế biến và xuất khẩu hoa hồi và quế. Nguồn nguyên liệu chính để sản xuất của VINA SAMEX., JSC chủ yếu từ Tỉnh Yên Bái, Lào Cai và Lạng Sơn. Đây là nơi nổi tiếng với giống quế, hồi cho năng suất và chất lượng cao tại Việt Nam.
Hiện Công ty có nhà máy tại Yên Bái, đạt công suất sản xuất 40 tấn hàng/ngày. Bên cạnh đó, 2 nhà máy đang xây dựng tại Lào Cai và Lạng Sơn có thể đi vào hoạt động vào năm 2024.