Mô tả công việc
• Develop and optimize app content to ensure it aligns with user engagement strategies and drives conversions.
• Create and implement effective marketing strategies tailored to mobile app audiences, aiming to increase app visibility, installs, and retention.
• Analyze and report on the performance of campaigns across various channels, using data to optimize results and inform future strategies.
• Oversee campaign budgets, ensuring cost-effective allocation of resources, while optimizing strategies to achieve the best possible return on investment.
Yêu cầu công việc
• Bachelor's degree in Marketing, Business Administration, Information Technology, or a related field.
• Minimum 2-3 years of experience in mobile app marketing.
• Strong understanding of mobile marketing tools, data analytics platforms, and performance metrics.
• Proven analytical skills with the ability to measure, interpret, and act on campaign performance data.
Quyền lợi được hưởng
Engaging and Challenging Work Environment: Immerse yourself in the exciting world of eCommerce, where every day presents new challenges and opportunities.
Hybrid Working Model: Enjoy the flexibility of a hybrid work setup with adaptable hours to suit
SIMPace Việt Nam - Đối tác Kim Cương của IDP và đối tác Vàng của Hội đồng Anh, là cơ sở đào tạo Tiếng Anh chuyên sâu tại Việt Nam. Thành lập từ đầu năm 2019 tại Hà Nội với tên gọi ban đầu là SIMPace - tới nay, SIMPace đã và đang trở thành một trong những thương hiệu hàng đầu trong việc giảng dạy IELTS. Xuyên suốt quá trình hoạt động, SIMPace luôn chứng minh được sự chuyên nghiệp trong công tác đào tạo và tổ chức các sự kiện giáo dục chuyên sâu cho học sinh, sinh viên Việt Nam.
Giáo trình đào tạo chuyên nghiệp, có tính thích ứng cao, cùng sự tập trung với từng học viên sẽ là điểm ưu việt trong lộ trình đào tạo tại SIMPace Việt Nam. Bên cạnh đó là hạn mức thời gian trong quá trình đào tạo sẽ giúp học viên đạt được điểm mục tiêu đề ra một cách nhanh nhất.