ABOUT BRAVEBITS
Founded in 2008, BraveBits is one of the tech startups to successfully develop global-standard products for worldwide customers. BraveBits is the gathering place for young, talented and enthusiastic persons. Here, we always have works that awaken the potential in people and fast-track self-development in the best way possible. BraveBits has passionate mentors, friendly colleagues, you will see yourself improve day by day.
BraveBits is seeking 02 dedicated Software Tester (Manual & Automation) to join our dynamic team. In this role, you will ensure the quality of our web-based products and collaborate across teams to deliver exceptional results.
WHAT YOU WILL DO
1/ Test Planning:
- Collaborate with project managers and other stakeholders to develop comprehensive test plans.
- Ensure testing efforts are properly estimated and integrated into project timelines.
2/ Test Case Design and Execution:
- Oversee the creation of test cases that cover all aspects of the software or product.
- Coordinate and execute testing activities, including manual and automated testing.
3/ Defect Tracking and Reporting:
- Identify, document, and track software defects using appropriate tools.
- Communicate issues clearly and work with developers to resolve them.
4/ Collaboration and Communication:
- Work cross-functionally with development, design, and product teams to understand requirements and ensure product quality.
- Provide feedback and suggestions to improve product usability and functionality.
WE ARE LOOKING FOR SOMEONE WITH:
- At least 3 years of experience with manual or automation testing tools.
- Worked with web and app products.
- Experienced in Web, HTML, CSS, HTTP, Rest API, GraphQL.
- Ability to write automated test cases using Selenium (Java).
- Focused, meticulous, and attentive to detail.
- Strong analytical and logical thinking skills.
- Good communication skills with a positive attitude.
WHY JOIN BRAVEBITS?
1/ Salary and benefits:
- Salary: negotiable with the possibility of salary increments or promotions every 6 months.
- Full salary will be provided during the trial period.
- Quarterly bonuses will be based on project achievements after the probation period.
- 13th-month bonus and legal insurance.
2/ Provide a modern, professional work environment:
- With an open, modern, and stylish workspace where you will feel inspired to work every day
- Powerful equipment: You will be provided a macbook on the first working day.
- Effective task management: At BraveBits, work is always completed on time and neatly arranged thanks to task management tools: Jira, Slack…
- Work remotely one day per month
3/ Unlock your potential:
- Vary your participation in various products according to your needs and availability
- Helps you focus on developing your strengths and overcoming your weaknesses at work.
- Attend internal and open seminars that the company organizes monthly on professional fields and life.
- Gain access to paid resources, including research materials, courses, and specialized books.
4/ Develop your physical and mental health:
- Healthy lunches and snacks are provided
- The opportunity to go abroad on summer trips offers a wealth of new experiences and insights into different countries and cultures.
- Various activities, clubs such as: sports clubs, books, movies,...
- Annual general health check-up.
Woking time: 08:00 - 17:30 (from Monday to Friday)
Location: Ecolife Capitol, 58 To Huu, Nam Tu Liem, Ha Noi
Join Bravebits and be part of a team that is setting new standards in the tech industry!
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Công ty bắt thu tiền theo kỳ làm event (RV)
Công ty chuẩn bị lay off không có dự án mới (RV)
Công ty chuẩn bị lay off siết luật (RV)