Mô tả công việc
People
• Direct/Manage everyday activity, plan and assign work ensuring you always have the right staffing numbers
• Develop your team and improve their performance through coaching and feedback, and create performance and development goals for colleagues
• Train colleagues to make sure they deliver with compliance and to the standards we expect
• Drive a great working environment for teams to thrive - linking up departments to create sense of one team
• Promote teamwork and quality service through daily communication and coordination with other departments
• Recommend or initiate any HR elated actions where needed
• Monitors competitor activities and assists in marketing intelligence
• Refers sales leads to appropriate personnel within the InterContinental Hotels Group
• Sells to new, existing and prospective customers considering goals set forth in the sales strategy, negotiating optimum rate for the benefit of the business
• Services existing business through management of account bases
• Sell all facets of the hotel
• Manage the corporate head office and the preferred hotel history for that company
• Develops and maintains contact with business generators, meeting and convention planners, visitors/convention bureau, travel agents, tour operators, airlines, corporate accounts, Government Departments and other producers closely allied to Hotel business
• Develop and maintain a regular pattern of sales calls, meeting with principals of target market
• Builds profile within local market place through attendance at various events and local market place
• Engage with clients
• Grows existing business and establishes and pursues leads which will develop business
• Interfaces with operations on a timely basis
Financial
• Help create the department’s annual budget and the setting of departmental goals
• Monitor budget and control expenses with a focus on food, beverage, and labour costs….
• Monitors existing business and inputs into sales strategy meetings to maximize business
• Stock control of collateral
• Collateral input
Guest Experience
• Entertain clients
• Assists in the evaluation of sales and marketing activities
• Liaison with advertising agency
• Execute advertising/creative briefs in a timely manner
Responsible Business
• Provides direction on, and conducts market research and analysis
• Initiates and prepares tenders for business
• Assesses sales and marketing data and apprises the Director of Sales of new developments and tactical opportunities
• Assists with the preparation of new products and services
• Plan and conduct familiarization tours and site inspections
• Travel when required to promote the hotel and develop potential business
• Maintain regular contact with the IHG hotels in your region and the regional reservation office
• Analyses sales mix and likely impact on hotel goals
• Implement direction from Director of Sales and Marketing and Regional Managers
• Be responsible in keeping our property safe and secure, to participate in any hotel activity related to Fire Life safety
• Other ad-hoc duties – unexpected moments when we have to pull together to get a task done
• May assist with other duties as assigned by management
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Parking Allowance
- Meal Allowance
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or Diploma in Sales & Marketing, Hotel Management, Business Administration, or related field preferred
2. Service years in the field :
3. Service years in supervisor/manager level:
2 years related experience or an equivalent combination of education and experience
4. Knowledge and skills:
Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company
Problem solving, reasoning, motivating, organizational and training abilities.
Proficient in the use of Microsoft Office Good writing skills
5. Language: English
Yêu cầu hồ sơ
- English CV
- Certificate related job applied
- Phone: 02973 97 8888/ 091 906 5846 - 091 909 6325 (Human Resources)
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Công ty bắt thu tiền theo kỳ làm event (RV)
Công ty chuẩn bị lay off không có dự án mới (RV)
Công ty chuẩn bị lay off siết luật (RV)