Responsibilities:
- Coordinate sales activities within the assigned territories to further the attainment of sales goals and objectives.
- Review the analysis of sales activities, costs, operations, and forecast data to determine the business unit's progress toward stated goals and objectives.
- Compile lists of prospective customers for use as sales leads.
- Prepare reports of sales forecasts, sales analysis, and business transactions and keep appropriate expense accounts.
- Quote prices and sales terms and prepare sales contracts for orders obtained.
- Support current channels of sales distribution while keeping open to selective expansion to achieve the sales goals and objectives.
- Make sure that customer or key customers’ problems are investigated and resolved.
- Assume responsibility for ensuring the duties of sales personnel are performed safely and efficiently.
- Deploy the market expansion plan.
- Cooperate with related departments to expand more SKUs in the wholesale list.
- Participate in other relevant projects assigned by the Line Manager.
Required Qualifications:
- At least 3 years experience on F&B and FMCG.
- Proven work experience as Sales Manager, or relevant role.
- Experience in Sales and providing solutions based on customer needs.
- Logical thinking, problem solving, good communication & strong leadership.
- Proactive, self-motivation, result-focus, eager to learn new things.
- Strong verbal and written communication and interpersonal skills with an aptitude in building relationships.
- Excellent listening, negotiation, and presentation abilities.
- Fluent in English and knowledge of F&B market.
- Knowledge in Veggies & FMCG products is a plus.
Benefits:
- Salary: Competitive Salary.
- Salary review once a year in December.
- Working time is 9:00 - 17:30, 5 days/week.
- Annual Leave is 12 days/year.
- Provide laptop and necessary equipment.
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Công ty bắt thu tiền theo kỳ làm event (RV)
Công ty chuẩn bị lay off không có dự án mới (RV)
Công ty chuẩn bị lay off siết luật (RV)