- Develop a global development system
- Project analysis,
- Planning, tracking, and coaching,
- Team operation and resource management,
- Working with Clients,
- Report to Division Manager
We appreciate those who have:
- At least 3 year of experience as a Project Manager
- Experience in Project-based (Fixed cost) with a scale of 20MM or more (Agile/Hybrid model).
- Good communication, leadership, and teamwork skills,
- Excellent project management skills, including estimating, planning, organizing, and leading,
- Highly responsible, well-organized, communicative, proactive, dare-to-lead characters,
- Having knowledge, understanding, and experience in the software development process: Planning, Requirement, Development, Testing, Deployment...
- Proficient in Agile software development methods
- Experienced in working with Japan-speaking customer projects, knowing how to work with customers
Having the following skills is an advantage
- Have knowledge about Domain ecommerce, MLM
- Work experience in foreign companies/ overseas education.
- Have experience working with customers using CMMi level 3
- Have the ability to negotiate with the customer
- Have PMP certification
- Salary: Nego
- Salary review every year
- 13 months salary/year
- 12 days of paid leave/year
- PTI health insurance
- Health check once a year
- Guided intensive development of technology.
- Opportunities to work with challenges to develop one’s best capabilities.
- Health insurance, social insurance. (Health check once a year)
- WORKING ENVIRONMENT: open, friendly, dynamic, promotion opportunities.
- Company’s welfares: holidays, annual vacation, sports, team building, advanced classes of foreign languages (English, Japanese) ...et
Working time và working location:
- Working time: 5 days per week, 8 hours per day
Flexible time:
- Check in from 08h00 to 09h00 AM
- Check out from 5h15 to 6h15 PM
- Working location:
- SongDa Tower, Nam Tu Liem District, Ha Noi
- Sudico Tower, Nam Tu Liem District, Ha Noi
- Contact:
- Email : [email protected]
- Skype: live:.cid.fdaafc4652c5e2df
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Công ty bắt thu tiền theo kỳ làm event (RV)
Công ty chuẩn bị lay off không có dự án mới (RV)
Công ty chuẩn bị lay off siết luật (RV)