Mô tả công việc
- Scan on BV Lab when receiving the orders.
- Check tested items in the Lab in comparison with specified test items by client or test assignment staff. Record error of test assignment staff.
- Check the samples after the end of test.
- Cross-check the Lab evaluation of all tested items.
- Evaluate result Pass/Fail based on Lab's result and client's requirement
- Contact Customer service Department to get necessary information
+ Graduation from University or higher in Chemical
+ Have knowledge on ISO 17025; ISO 9001
+ At least 5 years of experience in testing lab in related field
+ Can work independent, team work
+ Good English
+ Strong on leadership & management skills that is missing.
* Prepare datasheet for labeling review items:
- Reading comprehension of check requirement.
- Update new information on changes of check requirement.
- Conduct to check label.
- Report check result (if there is abnormality report immediately to the superior).
* Complete planned report censorship:
- Check the status of reports in order to ensure they are completed on time according to the requirements of system and clients.
- Notify to the relevant divisions if detected technical issues can't performed on time.
* Update changes of technical information and standard reports:
- Frequently update technical changes of each different client, the way to input data and present and related issues from BV system.
- Update data entry staff and involved divisions on information changes.
Yêu cầu công việc
- Experience 2 to 5 years in commercial testing labs/Garment industry as QA/QC with preferably
- Understanding of textile field or chemistry
- Understanding of testing items
- Proficiency in Microsoft Office: Word, Excel.../
- Good English skills: communication, reading, writing.
- Effective time management
- Dynamic, flexible and careful
- Reading comprehension of testing programs in English.
- Communication skill, work well under pressure.
- Information presentation skill. Work organization skill.
Quyền lợi được hưởng
Hồ Chí Minh
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Công ty bắt thu tiền theo kỳ làm event (RV)
Công ty chuẩn bị lay off không có dự án mới (RV)
Công ty chuẩn bị lay off siết luật (RV)