KMS Technologywas established in 2009 as a U.S.-based software services company. With development centers in Vietnam and Mexico, we have been trusted globally for the superlative quality of our software consulting & development services, technology solutions, and engineers' expertise.We pride ourselves on creating brilliant solutions for our clients by leveraging deep expertise, advanced technologies, and delivery excellence for a shared success where everyone can reach their fullest potential. With three Business Lines:
- KMS Software:Leverage software domain expertise to help clients make better business decisions in technology platforms, increase speed-to-market, and gain critical development support through innovative technology solutions.
- KMS Solutions:Empower BFSI businesses to embrace the digital finance revolution and expedite clients’ journey towards complete digitalization, technology consulting, data analytics, software development, and software quality.
- KMS Healthcare:Build transformative next-gen technologies to solve healthcare’s most challenging problems, providing innovative tools and expertise to providers, payers, life sciences, and medical technology vendors.
Your key responsibilities:
- Understand domain knowledge & client testing process clearly to implement all testing activities effectively
- Work directly with client and project team on daily assignments:
- Develop, maintain and execute manual test cases/test scripts
- Report, track, and monitor defects on the defect tracking system
- Prepare and review test documentation
- Address issues relating to testing quality
- Communicate progress, test results and quality risks both internally and directly to the client
Your keyqualifications:
General requirements:
- Have participated in an internship somewhere else for at least 3 months
- Good IT background, Average GPA 7.5+ and please attach transcripts when submitting your CV
- Problem-solving skills and solution-oriented attitude
- Ability to work independently and in a team setting
- Good English skills in communication
- Ready to work full-time
- Understanding software testing concepts and methodologies (e.g., manual, automation, integration, unit testing).
- Knowledge of testing tools (e.g., Selenium, Playwright, Appium, JUnit) is a plus.
BE YOUR BEST WITH KMS
- Working in one of the Best Places to Work in Vietnam
- Building large-scale & global software products
- Working & growing with Passionate & Talented Team
- Diverse careers opportunities with Software Outsourcing, Software Product Development, IT Solutions & Consulting
- Attractive Salary and Benefits
- Performance appraisal twice a year and performance bonus
- Onsite opportunities: short-term and long-term assignments in North American (U.S, Canada), Europe, Asia.
- Flexible working time
- Various training on hot-trend technologies, best practices, and soft skills
- Premium healthcare insurance for you and your loved ones
- Company trip, big annual year-end party every year, team building,...
- Fitness & sports activities: football, tennis, table tennis, badminton, yoga,...
- Joining community development activities: 1% Pledge, charity every quarter, blood donation, public seminars, career orientation talks,..
- Free in-house entertainment facilities (foosball, ping pong, gym,...), coffee (latte, cappuccino, espresso,...) and snack (instant noodles, cookies, candies,..)
Được thành lập từ năm 2006, CÔNG TY CỔ PHẦN SMARTOSC là công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu và hiệu quả nhất, từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI đến các dịch vụ quản trị khác. Trong năm vừa qua, SmartOSC đã đạt được cột mốc 1000 nhân sự. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện cho nhân viên phát triển toàn diện và thực hiện hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ. Công ty hiện đang sở hữu hơn 500 chuyên gia trong lĩnh vực IT, cùng 8 văn phòng đại diện tại 6 quốc gia: Mỹ, Úc, Singapore, Nhật Bản, Thái Lan và Việt Nam. Năng lực tư vấn chuyên sâu kết hợp với nỗ lực đổi mới công nghệ không ngừng chính là tiền đề vững chắc để SmartOSC đồng hành cùng hàng trăm doanh nghiệp trên thế giới trong suốt 15 năm qua.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, ….
Các hoạt động ngoại khóa
- Liên hoan cuối tháng thường xuyên
- Teambuilding, gala dinner
- Các hoạt động ngoại khóa...
Lịch sử thành lập
- Được thành lập từ năm 2006, SmartOSC là một trong những công ty hoạt động trong lĩnh vực Thương mại hiện tử hàng đầu khu vực. Chúng tôi cung cấp các giải pháp tối ưu từ tư vấn, phát triển web, thiết kế UX/UI cho đến các dịch vụ quản trị khác. Với tập khách hàng lớn tại khu vực Bắc Mỹ, châu Á, châu Âu, ANZ, SmartOSC tập trung phát triển với các platform, bao gồm nhưng không giới hạn: Adobe Commerce (Magento), Sitecore, BigCommerce, Shopify Plus, Kentico, Optimizely và Salesforce Commerce Cloud.
Mission
- Trong những năm vừa qua, SmartOSC đã vươn tới cột mốc 1000+ nhân sự tại hơn 9 Quốc gia trên toàn Thế giới. Với chiến lược “lấy con người làm trọng tâm”, chúng tôi luôn tạo điều kiện để nhân viên được phát triển toàn diện và hiện thực hóa ước mơ trên con đường sự nghiệp của họ.
Review SMARTOSC VIETNAM
Công ty bắt thu tiền theo kỳ làm event (RV)
Công ty chuẩn bị lay off không có dự án mới (RV)
Công ty chuẩn bị lay off siết luật (RV)