Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Participate in product design and design of experiments (DOE) for beverage products.
- Grasp tastes and needs, serve product development through participating with the MKT/CTI/CMK team in consumer surveys.
- Implement product cost optimization, quality improvement, and production process optimization in the soft drink industry (CSD)
- Plan, deploy testing and transfer technology according to project requirements for research and product development.
Yêu Cầu Công Việc
- Education & Knowledge: University degree or higher majoring in food technology, or related food industries, Knowledge of food technology, food hygiene and safety, cuisine and food sensory experience .
- Experience: At least 5 - 7 years in a similar position in Beverage Industry
Professional skills:
• Product research and development capabilities
• Good ability to analyze and synthesize
• Good level of specialized English reading comprehension (Ielts >5.5) or other equivalent qualifications
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 28 - 40
- Lương: Cạnh tranh
DKSH Smollan Field Marketing (DSFM) là một liên doanh giữa DKSH và Smollan, được thành lập năm vào năm 2009 tại Malaysia hoạt động trong lĩnh vực Tiếp thị thị trường (Field Marketing). Hiện nay DSFM đã phát triển trở thành một tổ chức khu vực với hơn 3.900 chuyên gia về các lĩnh vực riêng biệt với 125.715 nhà cung cấp và hơn 8000 nhân viên chính thức hoạt động tại 11 thị trường: Indonesia, Malaysia, Myanmar, Singapore, Hồng Kông, Đài Loan, Thái Lan, Campuchia, Việt Nam và CROSSMARK Úc.