Mô tả công việc
- To be responsible for translation and interpretation.
- To keep up to date admin files and maintains an effective filing system.
- Follow the progress of the work assigned to management of FDLR by BOD
- Follow the progress of the work, remind and push Managing Director’s work.
- Follow the progress of the work outlined in the meetings by management
- Report to MD, BOD and the Supervisory the reasons for the slow progress and uncompleted job.
- Warning of the risk of delays in the implementation of the HOD’s work at briefing and meeting
- To ensure that all necessary office supplies are at the right stock level.
- To be able to communicate very well with all levels of employees and most important to the guest. To ensure that all messages are replied correctly and promptly.
- Responsible for every meeting minutes and report to BOM
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
- QUALIFICATIONS: Graduated from Foreign language Department
- SPECIAL SKILLS: Ability to plan and implement programs and policies
- Experience in an international major hotel or Resort is advantage
Yêu cầu hồ sơ
Hồ sơ gửi về: Khách sạn Pullman Vung Tau-15 Thi Sách ,P. Thắng Tam, TP Vũng Tàu.
Note : Please contact T&C for job application form or send resume via above email.
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Danko đã tích lũy nguồn lực về tài chính cũng như tầm nhìn và quản lý. Đến tháng 4/2016, Danko Group trải qua quá trình chuyển mình mạnh mẽ khi chính thức gia nhập lĩnh vực đầu tư - kinh doanh dịch vụ bất động sản. Chỉ sau một năm, với cách làm quyết liệt, sáng tạo và hiệu quả, Danko Group đã nhanh chóng mở rộng quy mô hoạt động, thu hút nhân tài, hoàn thiện bộ máy. Giờ đây, nhắc đến Danko Group là nghĩ đến sự phát triển thần tốc, dịch vụ uy tín, đội ngũ CBNV nhiệt huyết, chuyên nghiệp và lộ trình phát triển rõ ràng đầy mạnh mẽ.