Mô tả công việc
- Answering all guest questions regarding spa offerings, appointment availability, length and cost of treatments.
- Effectively suggest alternatives to guests if their first requests can not be met.
- Scheduling appointments in such a way that staff is available to handle all bookings, or work with other Spas to have staff sent in for assistance.
- Politely confirm time of appointment and cancellation policy to all guest before ending phone conversations.
* Interacting with guests, including but not limited to:
- Dealing with guest complaints.
- Conducting spa tours.
- Assisting with spa promotions
- Assisting with journalist visits and photo shoots.
- Conducting travel agents site inspections.
- Offering complementary 5 minutes massages after conducting spa tour.
- Presenting complimentary gifts to guest after conducting spa tour.
- Assisting in the ongoing practice of dialogues in English and Japanese, regarding spa treatments and dialogues during treatments.
- To be well informed and educated in all aspects of Spa facilities, policies and procedures.
- To Supervise completion of tasks regarding all daily check list and delegated tasks as necessary to staff to ensure completion in a timely manner.
- To insure complete preparation of weekly requests of par stocks and supplies.
- assisting in the preparation of reports, including :
- Staff attendant: sick leave holidays, unpaid time off, ceremonies, etc.
- Guest complaints, incident reports regarding staff or guest.
- Monthly summary of treatments and guest information.
- Daily sales of services and retail.
- To have a complete understanding of and adhere to the company's policy and procedures
- To have a complete understanding of and adhere to the company's policy related to fire, hygiene, health and safety
- Reporting for duty punctually and wear the correct uniform with the name badge at all times
- Carrying out the other duties as assigned by the management team
- Establishing good relationship and rapport with guests and colleagues
- To ensure the cleanliness and hygiene in work areas
- Being aware of other departments' promotions and sell them.
- Knowing the telephone extension numbers of all departments and all managers.
- Keeping the reception area neat and clean at all times.
- Leaving the premises once the shift is over and make sure that the reception area is kept clean and tidy.
- Reporting any broken equipments or accessories to the Spa Supervisor, Training Manager, Spa Manager.
- Knowing the fire and emergency procedures.
- In case of incident/accident, record on the designated sheet and send copy to the Spa Manager.
- Knowing and enforcing all department policies and guidelines.
- Responding to any changes in the spa function as assigned by the management
* Benefits:
- Competitive salary
- Insurance as labor law
- At least 14 annual leave, 2 days off per week
- Contract 2 years included probation period
- Relocation, repatriation allowance
- Rest and relaxation, Home leave allowance
- Accommodation, uniform, transportation, and meals are provided
- Service charge as revenue
- International working environment, join courses of IHG Group
- Healthcare insurance for personal at least 6 months and for the family after working 2 years
- 24/7 accident insurance
- Other benefits
Yêu cầu công việc
- Diploma or Vocational Certificate in Hospitality Skills or related field
* Experience:
- 2-year minimum in five-star hotel or fine dining restaurant.
* Service years in supervisor/manager level:
- 1-year previous experience in same position
* Knowledge and skills:
- Working with multi-cultural teams
- Be aware of all Health, Safety and Fire regulations and abide by their terms
- Maintain high standards of personal hygiene at all times
- Ensure that full uniform is worn at all times
- Support and adhere to the equal opportunities policy of the company
* Language:
- English
Quyền lợi được hưởng
Kiên Giang
Được thành lập từ năm 2003 bởi ông Lương Trí Thìn với tiền thân là Công ty TNHH dịch vụ và xây dựng địa ốc Đất Xanh, Công ty Cổ phần Tập đoàn Đất Xanh đã trở thành một trong những đơn vị hoạt động bất động sản chuyên nghiệp đầu tiên tại Việt Nam, mang đến cho khách hàng trên toàn quốc những sản phẩm bất động sản ưu việt.
Sau gần 20 năm phát triển, Tập đoàn Đất Xanh tích cực phát triển quy mô ngành bất động sản, tạo cơ hội nhà ở cho hàng trăm ngàn gia đình trên khắp cả nước, góp phần thay đổi đáng kể tầm vóc, chất lượng, diện mạo đô thị Việt Nam và kiên định nhìn về phía trước với mục tiêu trở thành tập đoàn kinh tế - bất động sản tư nhân hàng đầu Việt Nam và Đông Nam Á.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia đầy đủ các BHXH, BH tư nhân theo quy định Công ty
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Du lịch hằng năm
- Chương trình, sự kiện: Cuộc thi vẽ tranh, Cùng con tới trường Tết Trung thu, Kỷ niệm thành lập tập đoàn, Lễ đón nhận giao chỉ tiêu, Tất niên Tập đoàn….
- Thể dục thể thao: bóng đá, cầu lông, tennis, yoga.
Lịch sử thành lập
- Năm 2003, Thành lập Đất Xanh với số vốn điều lệ 0,8 tỷ, hoạt động trong lĩnh vực phân phối các dự án bất động sản
- Năm 2004, Là đơn vị đầu tiên giới thiệu khái niệm “siêu thị chung cư”
- Năm 2005, Phát triển mô hình “siêu thị chung cư” đầu tiên tại Việt Nam
- Năm 2006, Giới thiệu “phương pháp bán hàng tập trung” mà sau này được rất nhiều công ty bất động sản lớn áp dụng
- Năm 2007, Chuyển đổi thành công ty cổ phần, đồng thời chuyển đổi từ nhà phân phối bất động sản sang nhà đầu tư và phát triển bất động sản
- Năm 2008, Triển khai những dự án đầu tay: Sunview Apartment (Thủ Đức), Phú Gia Hưng Apartment (Gò Vấp), Khu đô thị – Thương mại – Du lịch Suối Non (Đồng Nai)
- Năm 2009, Niêm yết mã DXG trên sàn chứng khoán HOSE
- Năm 2010, Bàn giao căn hộ Sunview Apartment 1-2 vượt tiến độ dự kiến. Trở thành doanh nghiệp bất động sản có hệ thống phân phối lớn nhất Việt Nam
- Năm 2011, Chuyển đổi mô hình kinh doanh, tập trung vào mạng lưới các công ty con và công ty liên kết khắp cả nước
- Năm 2012, Triển khai dự án Gold Hill với quy mô 26,5ha, bàn giao căn hộ Phú Gia Hưng Apartment, mở rộng thị trường tại Quảng Ninh, Hải Phòng, Phú Quốc, Khánh Hòa. Định hướng theo mô hình khép kín “Đầu tư – Xây dựng – Dịch vụ
- Năm 2013, Khởi công khu dân cư phức hợp thương mại Sunview Town (Thủ Đức). Định hướng mô hình quản trị hiện đại để trẻo thành tập đoàn đa ngành
- Năm 2014, Thực hiện thành công hàng loạt thương vụ M&A: Gem Premium, Opal City, Opal Riverside, Palm City
- Năm 2015, Đẩy mạnh M&A các dự án: Lux Garden, Lux City, Cara Riverview, Auris City,…Ra mắt dòng căn hộ cao cấp Lux với dự án Lux City
- Năm 2016, Tăng vốn điều lệ lên 2350 tỷ đồng. Thực hiện thành công thương vụ M&A: Gem Riverside (Thủ Đức) và Opal City (Thủ Đức) Ra mắt dòng căn hộ cao cấp Opal: Opal Riverside, Opal Garden, Opal City
- Năm 2017, Công bố các dự án quy mô lớn: Opal Oceanview (Quảng Nam), Opal, City Nam Hội An, Gem Premium, Gem Riverside (Thủ Đức). Tăng vốn điều lệ lên 3032 tỷ đồng
- Năm 2018, Đổi tên thành Công ty Cổ phần Tập đoàn Đất Xanh. Tăng vốn điều lệ lên 3032 tỷ đồng
- Năm 2019, Tăng vốn điều lệ lên 5200 tỷ đồng
- Năm 2020, Triển khai dự án khu đô thị Gem Sky World (Long Thành)
Mission
Mang lại sự thịnh vượng cho khách hàng, cổ đông & đối tá