Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1. Team Management:
- Being the person who is in charged ofhandling inquiries from channels: Email/ Daikin VietnamApplication/Homepage/ Facebook/ Official Zalo/ System Integrated & manyFeatures to support directly SS/technician/dealers/ other depts in CallCenter, as "Lead Team Non voice channels"
- Being the person who works directly withthe supervisor of Service Center/ connect directly to PIC from otherdepartments to make smooth process in operation.
- Being the person who works directly withQuality Control Team in Call center to push Call agent improvement.
- Deploy the requirements of the management to other teams exactly & specifically.
- Record problems arising from teams andoffer solutions or ask consultation from leader (if necessary).
- Check the operation process of the teams& raise proposal to make adjustment (if necessary).
- Check operation, KPIs monthly & reportmonthly to Call management.
2. KPI Management:
- Control and monitor Call Center dispatchtime during the day and make necessary, timely adjustments.
- Control agents coordination by team toachieve KPI.
- Ensure quality for answering content forchannels in charged about: accuracy, timely.
- Implement assigned reports.
3. Training Planning:
- Discuss & follow with Quality ControlTeam to check & make adjustment for effective operation.
- Support training team tobuild suitable training content & plan.
Yêu Cầu Công Việc
- University degree in Social & Science, Education or English major or related major to the job- At least 1 year of experience in Customer Service, Call center, Agency Admin/Support
- Good at English, especially listening & speaking
- Advanced MS Word, MS Excel and MS PowerPoint is a plus
- Demonstrated ability to handle multiple tasks
- A willingness to learn continuously and to adapt to new conditions
- Strong communication skills with people of all levels and team managing skills
- Positive attitude and focus on customer service
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập năm 2019, Công ty Cổ phần tập đoàn dược phẩm HANAPHACO tự hào là đơn vị trực tiếp nhập khẩu và phân phối các sản phẩm dược phẩm, thực phẩm chức năng chăm sóc sức khỏe. Hàng năm HANAPHACO đã đưa ra thị trường rất nhiều sản phẩm bao gồm dược phẩm, thực phẩm chức năng và thiết bị y tế. Được nhập khẩu chính hãng từ các nước có nền Y tế phát triển như Ba Lan, Hàn Quốc, Thái Lan, Ý… Với phương châm: “Thương hiệu vàng cho sức khỏe”, chúng tôi luôn đặt chất lượng của sản phẩm và lợi ích của khách hàng lên hàng đầu, là kim chỉ nam trong mọi hoạt động, cung cấp các giải pháp điều trị và nâng cao sức khỏe để cộng đồng có một cuộc sống khỏe mạnh và hạnh phúc hơn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2021
Mission
Những sản phẩm của chúng tôi tại các quầy dược phẩm trên thị trường luôn đáp ứng các tiêu chí chất lượng cao, giá thành hợp lý.