Mô tả công việc
- Negotiate / offer inspection services and rate to clients.
- Search and develop new clients.
- Record / summary the volume of clients and the key commodities
- Organize sales visits to clients.
- Make customer survey and record their feedback.
- Maintain good relationship with clients through calling, email and visiting.
- Record / summary the volume of clients and the key commodities
- Search other competitors' rate & performance.
- Handle for collection of new clients and key clients as assigned by Direct Manager
- Submitting the weekly and monthly report to Direct Manager
- Other tasks as requested by the Direct Manager
Yêu cầu công việc
- Fluent English (Comprehensive in Writing and Speaking).
- At least 01-year experience in Sales, Business Development or similar roles.
- Experience in B2B transaction is preferrable
- Interest in service-related business.
- Patience, client-oriented, and commercial awareness.
- Ability to work independently as well as collaboratively.
- Good at interpersonal skill.
- Good communication skill (both writing and speaking).
Quyền lợi được hưởng
18 days of annual leave
Yearly review
DVN – Thương hiệu bán lẻ đa ngành hàng tại Việt Nam cam kết cung cấp ra thị trường những sản phẩm chất lượng, đạt tiệu chuẩn với giá cả tốt nhất! Đôi nét về Công ty Cổ phần XNK Thương mại Quốc tế Việt Nam.
Được thành lập từ năm 2019, Công ty Cổ phần XNK Thương mại Quốc tế Việt Nam là công ty con của Công ty TNHH DVN Việt Nam với bề dày hơn 15 năm hình thành và phát triển với sự nỗ lực không mệt mỏi, hiện đang là thương hiệu lớn nhất Việt Nam chuyên cung cấp các giải pháp về sân cỏ nhân tạo. Bên cạnh đó, DVN hướng tới mở rộng và phát triển sản phẩm ở nhiều ngành khác nhau ra thị trường. Ngoài sản phẩm cỏ nhân tạo, DVN còn cung cấp ra thị trường các sản phẩm về trang trí, golf và phụ kiện, gia dụng thông minh, hàng tiêu dùng,... đáp ứng đầy đủ nhu cầu sử dụng của khách hàng trên toàn quốc. Hiện tại DVN có 4 kho và văn phòng nằm tại Hà Nội, Đà Nẵng, Hồ Chí Minh với mong muốn trở thành thương hiệu chiếm thị phần bán lẻ hàng đầu Việt Nam trong thời kì Công nghệ 4.0