Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Job Holder Responsible For
· Use analysis and business understanding to implement Customer Value Management (CVM) process, which aims to increase Customer value through Finding who are the targeted customers, What to offer them, How to touch them, and Testing metrics to track and measure campaign efficiency.
· Use analysis and business understanding to help the business better understand what has happened, and find out the root cause of many business problems.
Key Accountabilities
Data and Reporting:
· Create and maintain data in a sense that it can be re-used in different ways for different purposes.
· Communicate and align with stakeholders to translate business requirements into data requirements.
· Analyze datasets to define metrics (both financial and non-financial metrics), reports and visualizations mostly for performance management.
· Build data model and use data visualization tools to generate dashboards, reports and presentations that aid in data storytelling. Understanding and interpretation of trends and patterns to provide meaningful insights.
Customer Insight Analysis:
· Using analytical approach and model (segmentation and descriptive) to identify meaningful and actionable customer insights from various data sources.
· Using analytic techniques to segment customers and find out tactical segments of targeted customers, and test hypothesis of whether customers like our offerings.
· Use that information to better understand our customers through time.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Finance, Banking, Statistics, Mathematics, Computer Science or Quantitative Analytics
· 2+ years (for Junior) and 5+ year (for Senior) of relevant experience in areas of data analytics, reporting and planning. Experience in Banking Industry is a big plus.
· Experience in data query and analytic tools (e.g. SQL, R, Python, SPSS …)
· Experience in building reporting using BI tools (e.g. Tableau, Power BI, IBM Cognos …)
· Experience communicating complex analysis and models across a diverse team
· Experience in data management, data modeling and ETL
· Deep understanding of Information Security principles to ensure compliant handling and management of data
· Strong understanding of Agile principles, practices and scrum methodology
· Experience working in sAgile teams to support digital transformation projects
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 55 Tr - 65 Tr VND
DVN – Thương hiệu bán lẻ đa ngành hàng tại Việt Nam cam kết cung cấp ra thị trường những sản phẩm chất lượng, đạt tiệu chuẩn với giá cả tốt nhất! Đôi nét về Công ty Cổ phần XNK Thương mại Quốc tế Việt Nam.
Được thành lập từ năm 2019, Công ty Cổ phần XNK Thương mại Quốc tế Việt Nam là công ty con của Công ty TNHH DVN Việt Nam với bề dày hơn 15 năm hình thành và phát triển với sự nỗ lực không mệt mỏi, hiện đang là thương hiệu lớn nhất Việt Nam chuyên cung cấp các giải pháp về sân cỏ nhân tạo. Bên cạnh đó, DVN hướng tới mở rộng và phát triển sản phẩm ở nhiều ngành khác nhau ra thị trường. Ngoài sản phẩm cỏ nhân tạo, DVN còn cung cấp ra thị trường các sản phẩm về trang trí, golf và phụ kiện, gia dụng thông minh, hàng tiêu dùng,... đáp ứng đầy đủ nhu cầu sử dụng của khách hàng trên toàn quốc. Hiện tại DVN có 4 kho và văn phòng nằm tại Hà Nội, Đà Nẵng, Hồ Chí Minh với mong muốn trở thành thương hiệu chiếm thị phần bán lẻ hàng đầu Việt Nam trong thời kì Công nghệ 4.0